Διαβάζουμε στο δελτίο τύπου της 13ης Μαΐου 2015 που αφορά στην υπερψήφιση από την Ολομέλεια της Βουλής, τροπολογία της κ. Ν. Κεραμέως, την οποία συνυπέγραψαν και άλλοι 21 βουλευτές της ΝΔ (Θ. Φορτσάκης, Α. Καραμανλή, Χρ. Μπουκώρος, Γ. Κουμουτσάκος, Γ. Αντωνιάδης, Στ. Γιαννάκης, Χ. Αθανασίου, Γ. Γεωργαντάς, Απ. Βεσυρόπουλος, Β. Γιόγιακας, Δ. Κυριαζίδης, Σ. Κεδίκογλου, Ε. Στυλιανίδης, Κ. Αχ. Καραμανλής, Μ. Αντωνίου, Χρ. Δήμας, Γ. Μαρτίνου, Δ. Σταμάτης, Στ. Γκίκας, Κ. Σκρέκας, Αθ. Δαβάκης): “Στόχος της Τροπολογίας, που έγινε δεκτή από το αρμόδιο Υπουργείο, είναι η διασφάλιση της συνέχισης της ακαδημαϊκής πορείας των μαθητών αυτών χωρίς να διασκορπίζονται σε πολλές σχολικές μονάδες, αλλά και η δυνατότητα τόσο για το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο όσο και για τα Πειραματικά Δημοτικά του Μαρασλείου να αναπτύξουν παράλληλες διδακτικές προσεγγίσεις σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα, επιτελώντας με τον τρόπο αυτόν καλύτερα το ρόλο τους” [sic] (από την επίσημη ιστοσελίδα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ν. Κεραμέως:
https://metiniki.gr/news/dekti-egine-apo-yp-paideias-kai-yperpsifistike-apo-tin-olomeleia-tis-voylis-tropologia-tis).
Αλήθεια, όλα αυτά τα παιδαγωγικώς ορθά που ίσχυαν (και καλώς ίσχυαν) πριν από πέντε χρόνια για τα εν λόγω σχολεία και τους μαθητές/μαθήτριές τους, δεν ισχύουν τώρα για τα υπόλοιπα πειραματικά σχολεία και τους μαθητές/μαθήτριές τους;
Εάν όχι ποιες είναι οι παιδαγωγικές και επιστημονικές αρχές που τα αντικατέστησαν και, λογικά, ελήφθησαν υπόψιν κατά τη σύνταξη του σχεδίου νόμου;
Διαβάζουμε στο δελτίο τύπου της 13ης Μαΐου 2015 που αφορά στην υπερψήφιση από την Ολομέλεια της Βουλής, τροπολογία της κ. Ν. Κεραμέως, την οποία συνυπέγραψαν και άλλοι 21 βουλευτές της ΝΔ (Θ. Φορτσάκης, Α. Καραμανλή, Χρ. Μπουκώρος, Γ. Κουμουτσάκος, Γ. Αντωνιάδης, Στ. Γιαννάκης, Χ. Αθανασίου, Γ. Γεωργαντάς, Απ. Βεσυρόπουλος, Β. Γιόγιακας, Δ. Κυριαζίδης, Σ. Κεδίκογλου, Ε. Στυλιανίδης, Κ. Αχ. Καραμανλής, Μ. Αντωνίου, Χρ. Δήμας, Γ. Μαρτίνου, Δ. Σταμάτης, Στ. Γκίκας, Κ. Σκρέκας, Αθ. Δαβάκης): “Στόχος της Τροπολογίας, που έγινε δεκτή από το αρμόδιο Υπουργείο, είναι η διασφάλιση της συνέχισης της ακαδημαϊκής πορείας των μαθητών αυτών χωρίς να διασκορπίζονται σε πολλές σχολικές μονάδες, αλλά και η δυνατότητα τόσο για το 1ο Πειραματικό Γυμνάσιο όσο και για τα Πειραματικά Δημοτικά του Μαρασλείου να αναπτύξουν παράλληλες διδακτικές προσεγγίσεις σε διάφορα γνωστικά αντικείμενα, επιτελώντας με τον τρόπο αυτόν καλύτερα το ρόλο τους” [sic] (από την επίσημη ιστοσελίδα της Υπουργού Παιδείας και Θρησκευμάτων κ. Ν. Κεραμέως: https://metiniki.gr/news/dekti-egine-apo-yp-paideias-kai-yperpsifistike-apo-tin-olomeleia-tis-voylis-tropologia-tis). Αλήθεια, όλα αυτά τα παιδαγωγικώς ορθά που ίσχυαν (και καλώς ίσχυαν) πριν από πέντε χρόνια για τα εν λόγω σχολεία και τους μαθητές/μαθήτριές τους, δεν ισχύουν τώρα για τα υπόλοιπα πειραματικά σχολεία και τους μαθητές/μαθήτριές τους; Εάν όχι ποιες είναι οι παιδαγωγικές και επιστημονικές αρχές που τα αντικατέστησαν και, λογικά, ελήφθησαν υπόψιν κατά τη σύνταξη του σχεδίου νόμου;