• Σχόλιο του χρήστη 'Παναγιώτης' | 26 Απριλίου 2020, 21:09

    Η κατάργηση των μαθημάτων γενικής παιδείας στην Γ΄λυκείου (εκτός φυσικής αγωγής και θρησκευτκών) ήταν ότι καλύτερο έγινε προς όφελος των μαθητών του δημόσιου σχολείου, και προς όφελος των φιλότιμων καθηγητών που πασχίζουν να βγάλουν την ύλη. Πρώτη φορά ανταγωνιστήκαμε επάξια τα φροντιστήρια. (Ύλη δεν είναι μόνο τα σχολικά βιβλία, αλλά και ασκήσεις και πολλά άλλα). Ωστόσο αυτό που έχει κυρίως σημασία είναι ο λόγος “ποσότητα ύλης”/”ώρες διδασκαλίας”. Αύξηση αυτού του κλάσματος, λειτουργεί υπέρ της παραπαιδείας (φροντιστήρια και ιδιαίτερα). Προτάσεις και προτροπές για αύξηση του παραπάνω κλάσματος αποδεικνύουν ότι υπάρχει επιρροή φροντιστηρίων και επιρροή ανθρώπων της “παραπαιδείας” μέσα στο υπουργείο. Δυστυχώς η γνώμη των μαθητών και των γονέων, φαίνεται να είναι άνευ επιρροής σε αυτά τα ζητήματα. Τα ολιγομελή τμήματα έχουν βραχυπρόθεσμα οικονομικό κόστος για την Ελληνική οικονομία, αλλά μακροπρόθεσμα θα φέρουν μακροοικονομικά οφέλη. Οι μαθητές που θα αποφοιτήσουν από το δημόσιο σχολείο αν είναι ποιοτικά καταρτισμένοι θα αποτελέσουν ισχυρό παραγωγικό δυναμικό. Είναι κυρίως αυτοί που θα σβήσουν το χρέος της Ελλάδας. Είναι αυτοί κυρίως, που θα δημιουργήσουν πλεονάσματα. Οι μαθητές των ιδιωτικών (8% του συνόλου) είναι μειοψηφία. Αν βάλετε μαθητές που κάνουν μαθηματικά με μαθητές που κάνουν βιολογία καταστρέφετε τις κατευθύνσεις. Προτείνω να μην κάνετε μεικτά τμήματα. Αν το κάνετε θα βάλετε αθέμιτα εμπόδια στους καθηγητές. Αν βάλετε μαθήματα γενικής παιδείας στην Γ’ λυκείου κατασπαταλάτε δημόσιο χρήμα. Κανείς δεν διαβάζει. Υπάρχουν φήμες ότι σε πολλά ιδιωτικά τις ώρες της γενικής παιδείας κάνουν κατευθύνσεις. Αν ισχύει αυτό, είναι αθέμιτος ανταγωνισμός κατά των μαθητών του δημόσιου σχολείου.