Το παρόν άρθρο αντιτίθεται στην αρχή της ισονομίας, της ίσης μεταχείρισης και της κοινής λογικής, όσον αφορά τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια, τα οποία όταν εισήλθαν σε αυτά μετά από τη γνωστή πολύ ανταγωνιστική διαδικασία, έλαβαν υπ όψιν το σχεδιασμό της μελλοντικής τους εξάχρονης σχολικής πορείας με άλλα δεδομένα. Δηλαδή πώς θα τους απαντήσουμε, θα τους πούμε ότι τους κοροϊδέψανε; Βάλλεται καταρχήν η εμπιστοσύνη των πολιτών στο κράτος. Τι θα απαντήσετε σε αυτά τα παιδιά που καλούνται να χάσουν τους φίλους τους και το σχολικό τους περιβάλλον; Σε ποια άλλη περίπτωση σχολείων από Γυμνάσιο σε Λύκειο καλείται ένας 15χρονος μαθητής να το αντιμετωπίσει; Γιατί αυτή η αρνητική διάκριση; Τα συγκεκριμένα παιδιά «τιμωρούνται» για την αριστεία τους λοιπόν; Αναλάβετε να απαντήσετε στα συγκεκριμένα παιδιά που απειλούνται με συναισθηματική κατάρρευση… Ποιος είναι τελικά ο πραγματικός λόγος αυτής της εκβιαστικής πρακτικής, παρά τα οικονομικά οφέλη που θα αποφέρουν οι καινούργιες «εξετάσεις» στα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση; Επίσης η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής όπου είμαστε όλοι για άλλο λόγο αποδυναμωμένοι και απομονωμένοι, για να προωθήσετε αυτή τη ρεβανσιστική πρακτική, είναι κατάφορα ύπουλη και κακόβουλη με σκοτεινά κίνητρα… Παίζετε με την ψυχολογία των παιδιών μας… Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ και ΣΚΑΛΔΑΛΩΔΗΣ «αδιαφορία» του νομοθέτη του αρ. 13 για τους μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια αλλά και για τις οικογένειές τους και τις πλείστες συνέπειες (ψυχολογικές, κοινωνικές, οικονομικές κλπ) ασφαλώς είναι μια κίνηση με πολιτικές και κοινωνικές συνέπειες…
Το παρόν άρθρο αντιτίθεται στην αρχή της ισονομίας, της ίσης μεταχείρισης και της κοινής λογικής, όσον αφορά τα παιδιά που ήδη φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια, τα οποία όταν εισήλθαν σε αυτά μετά από τη γνωστή πολύ ανταγωνιστική διαδικασία, έλαβαν υπ όψιν το σχεδιασμό της μελλοντικής τους εξάχρονης σχολικής πορείας με άλλα δεδομένα. Δηλαδή πώς θα τους απαντήσουμε, θα τους πούμε ότι τους κοροϊδέψανε; Βάλλεται καταρχήν η εμπιστοσύνη των πολιτών στο κράτος. Τι θα απαντήσετε σε αυτά τα παιδιά που καλούνται να χάσουν τους φίλους τους και το σχολικό τους περιβάλλον; Σε ποια άλλη περίπτωση σχολείων από Γυμνάσιο σε Λύκειο καλείται ένας 15χρονος μαθητής να το αντιμετωπίσει; Γιατί αυτή η αρνητική διάκριση; Τα συγκεκριμένα παιδιά «τιμωρούνται» για την αριστεία τους λοιπόν; Αναλάβετε να απαντήσετε στα συγκεκριμένα παιδιά που απειλούνται με συναισθηματική κατάρρευση… Ποιος είναι τελικά ο πραγματικός λόγος αυτής της εκβιαστικής πρακτικής, παρά τα οικονομικά οφέλη που θα αποφέρουν οι καινούργιες «εξετάσεις» στα φροντιστήρια και την ιδιωτική εκπαίδευση; Επίσης η επιλογή της συγκεκριμένης χρονικής στιγμής όπου είμαστε όλοι για άλλο λόγο αποδυναμωμένοι και απομονωμένοι, για να προωθήσετε αυτή τη ρεβανσιστική πρακτική, είναι κατάφορα ύπουλη και κακόβουλη με σκοτεινά κίνητρα… Παίζετε με την ψυχολογία των παιδιών μας… Η ΠΡΟΚΛΗΤΙΚΗ και ΣΚΑΛΔΑΛΩΔΗΣ «αδιαφορία» του νομοθέτη του αρ. 13 για τους μαθητές που φοιτούν στα Πρότυπα Γυμνάσια αλλά και για τις οικογένειές τους και τις πλείστες συνέπειες (ψυχολογικές, κοινωνικές, οικονομικές κλπ) ασφαλώς είναι μια κίνηση με πολιτικές και κοινωνικές συνέπειες…