Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη ΒΕΝΕΤΙΑ ΖΗΚΟΥ | 26 Απριλίου 2020, 21:17
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αγγλικά στην ηλικία 4-6 χρόνων! Πόσα παιδιά θεωρείτε ότι μιλούν την ελληνική γλώσσα σωστά για να μπορέσουν να την μεταφράζουν και στα αγγλικά; Φυσικά είναι πιο εύκολο να αντικαταστήσει τη λέξη "ντιντίτ" με τη λέξη "car" παρά με τη λέξη "αυτοκίνητο".Το νηπιαγωγείο είναι το μεγαλύτερο σχολείο της ζωής ακριβώς επειδή δεν έχει να κάνει με "μαθήματα". Διδάσκει με αβίαστο και παιγνιώδη τρόπο πράγματα που αφορούν το περιβάλλον των νηπίων. Τα αγγλικά δεν βρίσκονται μέσα σ΄αυτό ακόμη.Τα αγγλικά είναι στο περιβάλλον των γονέων (γι΄αυτούς που θέλουν τα παιδιά τους να μαθαίνουν αγγλικά και όχι να παίζουν σ΄αυτήν την ηλικία και απευθύνονται σε ιδιωτικά κέντρα).Θα ήταν πολύ πιο χρήσιμο να εισαχθούν ειδικότητες λογοθεραπείας ή εργοθεραπείας (τις οποίες πολλοί γονείς αδυνατούν να πληρώσουν αλλά και δεν αντιλαμβάνονται τη σημαντικότητά τους)εφόσον τα περισσότερα δεν μιλούν, όπως αναλογεί σ΄αυτές τις ηλικίες, με αποτέλεσμα να προσπαθείς να μαντεύεις κάθε φορά για το τί λένε και φυσικά να απορρίπτονται και να παραγκωνίζονται από τα άλλα παιδιά νομίζοντας, ότι είναι ξενόγλωσσα. Πάρα πολλά παιδιά αδυνατούν να φορέσουν το πανωφόρι τους, να πάνε στην τουαλέτα, σαν να μην έχουν χρησιμοποιήσει τα χεράκια τους ποτέ.Θα ήθελα σοβαρά επιχειρήματα για την εισαγωγή της ξένης γλώσσας στο νηπιαγωγείο. Γιατί τέτοιο άγχος με τα αγγλικά; Και ποιός ο λόγος να ξεκινήσει η εκμάθηση τόσο νωρίς εφ' όσον το δημόσιο σχολείο δε δίνει κάποια πιστοποίηση στο Γυμνάσιο μετά από τόσα χρόνια διδασκαλίας αγγλικών; 'Ετσι κι αλλιώς στα φροντιστήρια θα αναγκαστούμε να στείλουμε τα παιδιά μας! Παραγκωνίσατε τα Αρχαία Ελληνικά στις μεγαλύτερες βαθμίδες, που είναι οι ρίζες της γλώσσας μας, ας βάλουμε και τα αγγλικά στο νηπιαγωγείο μήπως και δεν προλάβουν να τα μάθουν, ας αυξήσουμε και τις ώρες τους στο δημοτικό σχολείο...τι άλλο θέλουμε;Δεν γεννιέται η επιθυμία για μάθηση στο παιδί εάν δεν υπάρξει πρώτα η ανάγκη για μάθηση. "Η δουλειά των παιδιών είναι το παιχνίδι" και εσείς τα φορτώνετε με άγχη και πίεση, με αποτέλεσμα να δημιουργείτε τη βάση της απέχθειας που εκδηλώνεται στις μεγαλύτερες βαθμίδες.