Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Δημήτρης Λ. | 26 Απριλίου 2020, 21:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κατ’ έμε μέγα και τραγικο λάθος η αντικατάσταση της κοινωνιολογίας, για το μαθημα της Λατινικής Γλώσσας. Το αρμόδιο υπουργείο -πριν καν την παρθενική εξέταση του μαθήματος αυτού- προφασίζεται τη ρηξικέλευθη κατακρήμνιση του, χωρίς λογο και αιτία. Αδικείται ένας κλάδος που μπορεί να αποτελέσει βαρυσήμαντο ρόλο στις δυσκολίες που αντιμετωπίζει ο κόσμος μας σήμερα. Μας περικλείει η κοινωνική αποξένωση, παραβιάζονται αξίες, ιδεώδη καθώς και κοινωνικοί φραγμοι. Όλα αυτά θα μπορούσαν να αντιμετωπιστούν αν υπήρχαν οι βασικές γνώσεις της Κοινωνιολογίας. Αρχικά το προαναφερθέν μαθημα, μπορεί να απελευθερώσει το άτομο και να το προσανατολίσει σε ρεαλιστικές δράσεις, προστατεύοντας το από προπαγανδιστικούς μηχανισμούς αλλά και προβλήματα που απορρέουν από τον κοινωνικό κομφορμισμό. Επίσης διαφορα κοινωνιολογικά πορίσματα έχουν πρακτικές εφαρμογες στις ζωές των ανθρώπων. Τέλος, άλλες επιστήμες, όπως αυτή της νομικής, καθώς και η πολιτική επιστήμη βασίζονται στην κοινωνική επιστήμη, μιας και αρκετοί τομείς περιστρέφονται γύρω από αυτή. Οι θεμελιωτές της κοινωνιολογίας (Μαρξ, Ντύρκεμ, κλπ) πάλεψαν για τη δημιουργία αυτής. Δεν της αξίζει αυτή η μεταχείριση. Μαθητής Γ’ Λυκείου-Ομάδας Προσανατολισμού Οικονομίας και Πληροφορικής