• Σχόλιο του χρήστη 'Αικατερίνη Β.' | 26 Απριλίου 2020, 21:34

    Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά εκπαιδευτικό, από 22 σε 24 + 10% άρα 27 σύμφωνα με τις πρακτικές των παλαιότερων ετών, όχι μόνο δεν αποτελεί τακτική για την αύξηση της ποιότητας της παρεχόμενης δημόσιας εκπαίδευσης, αλλά αντίθετα την υποβαθμίζει… Ο αριθμός νηπίων/προνηπίων ανά νηπιαγωγό είναι ήδη πολύ υψηλός και για να υπάρχει δυνατότητα υλοποίησης αποτελεσματικού διδακτικού/παιδαγωγικού έργου η αναλογία θα πρέπει να είναι 1/15, απαίτηση του κλάδου των νηπιαγωγών για πάρα πολλά χρόνια, γιατί αλλιώς το νηπιαγωγείο μετατρέπεται σε ένα παιδοφυλακτήριο με τον νηπιαγωγό να μην μπορεί να εκτελέσει το εκπαιδευτικό του έργο κάτω από το μόνιμο άγχος μήπως και κάποιο παιδί χτυπήσει.