Όπως πολύ σωστά διατυπώθηκε η εκμάθηση ξένης γλώσσας όταν γίνεται νωρίς και απο το οικογενειακό περιβάλλον έχει καλά αποτελέσματα αλλά δεν είναι το ίδιο όταν ξεκινάει η εκμάθηση σε σχολικό περιβάλλον. Ήδη τα παιδιά με την υπερέκθεση σε οθόνες παρεμβάλλουν αγγλικές λέξεις στο καθημερινό τους λεξιλόγιο και αυτό ειναι προφανές γιατί δεν έχουν ακόμα επίγνωση των γλωσσικών διαφορών, το τι αντιπροσωπεύει η γλώσσα και τα γνωρίσματά της. Με σπουδές γλωσσολογίας διακινδύνευω να παω οτι φοβάμαι για τη δημιουργία υβριδικής γλώσσας και αλλοίωσης της ελληνικής με ένα τέτοιο εγχείρημα.
Όπως πολύ σωστά διατυπώθηκε η εκμάθηση ξένης γλώσσας όταν γίνεται νωρίς και απο το οικογενειακό περιβάλλον έχει καλά αποτελέσματα αλλά δεν είναι το ίδιο όταν ξεκινάει η εκμάθηση σε σχολικό περιβάλλον. Ήδη τα παιδιά με την υπερέκθεση σε οθόνες παρεμβάλλουν αγγλικές λέξεις στο καθημερινό τους λεξιλόγιο και αυτό ειναι προφανές γιατί δεν έχουν ακόμα επίγνωση των γλωσσικών διαφορών, το τι αντιπροσωπεύει η γλώσσα και τα γνωρίσματά της. Με σπουδές γλωσσολογίας διακινδύνευω να παω οτι φοβάμαι για τη δημιουργία υβριδικής γλώσσας και αλλοίωσης της ελληνικής με ένα τέτοιο εγχείρημα.