Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΒΑΣΙΛΙΚΗ ΙΩΑΝΝΙΔΟΥ | 26 Απριλίου 2020, 21:57
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το μάθημα της Φυσικής Αγωγής έχει πρωταρχικά σημασία όχι μόνο στην σωματική ανάπτυξη του παιδιού, αλλά και ψυχολογική εκτόνωσή του, γεγονός που φάνηκε περίτρανα το διάστημα αυτό της περιορισμένης μετακίνησης και απαγόρευσης της άθλησης και του ελεύθερου παιχνιδιού. Ο στόχος αυτός δεν μπορεί να επιτευχθεί με 2 μόνο ώρες του μαθήματος στην Ε΄-ΣΤ΄ Δημοτικού, στο Γυμνάσιο, Α΄, Γ΄Λυκείου και 1 στην Β΄Λυκείου.Όχι μόνο θα ήταν ορθό να αυξηθεί στις 3 ώρες σε όλες τις τάξεις, αλλά και να ξεκινάει από το Νηπιαγωγείο, από εκπαιδευτικό Φυσικής Αγωγής. Η αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα επιφέρει μόνο οικονομικά οφέλη και όχι ποιοτικά