Θα επιθυμούσα οι διδάσκοντες να έχουν την δυνατότητα της συνεχούς δωρεάν επιμόρφωσης σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης συμπεριφορών μέσα στο σχολείο που δυστυχώς σήμερα δεν έχουν κι έτσι αδυνατούν να αντιμετωπίσουν προβλήματα συμπεριφορών ή μαθησιακές δυσκολίες που χρίζουν σοβαρής και υπεύθυνης αντιμετώπισης ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο όπου η έναρξη της εφηβείας οξύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση.
Πολλοί εκπαιδευτικοί απλώς διεκπεραιώνουν σαν αποτέλεσμα της επιλογής επαγγέλματος με κριτήριο την επαγγελματική αποκατάστασή τους και καθόλου την ικανότητα ή την αγάπη τους προς το λειτούργημα της διδασκαλίας.
Σαν αποτέλεσμα όλων αυτών η όποια αξιολόγηση γίνει χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς οι μηχανισμοί που αναπτύσσουν αυτοί οι εκπαιδευτικοί πολύ συχνά (συναδελφική αλληλοκάλυψη κ.λ.π) οδηγεί στο να παραμένουν στις θέσεις τους ενώ καθόλου δεν χαίρουν του σεβασμού των μαθητών τους και των γονέων και δεν επιτελούν σωστά το παιδευτικό τους έργο.
Καθώς ο εκπαιδευτικός αποτελεί και πρότυπο συμπεριφοράς για τους μαθητές του καταλαβαίνουμε ακόμα περισσότερο την σημαντικότητα της ΣΩΣΤΗΣ αξιολόγησης.
Θα επιθυμούσα οι διδάσκοντες να έχουν την δυνατότητα της συνεχούς δωρεάν επιμόρφωσης σχετικά με τους τρόπους αντιμετώπισης συμπεριφορών μέσα στο σχολείο που δυστυχώς σήμερα δεν έχουν κι έτσι αδυνατούν να αντιμετωπίσουν προβλήματα συμπεριφορών ή μαθησιακές δυσκολίες που χρίζουν σοβαρής και υπεύθυνης αντιμετώπισης ιδιαίτερα στο Γυμνάσιο όπου η έναρξη της εφηβείας οξύνει ακόμη περισσότερο την κατάσταση. Πολλοί εκπαιδευτικοί απλώς διεκπεραιώνουν σαν αποτέλεσμα της επιλογής επαγγέλματος με κριτήριο την επαγγελματική αποκατάστασή τους και καθόλου την ικανότητα ή την αγάπη τους προς το λειτούργημα της διδασκαλίας. Σαν αποτέλεσμα όλων αυτών η όποια αξιολόγηση γίνει χρειάζεται ιδιαίτερη προσοχή καθώς οι μηχανισμοί που αναπτύσσουν αυτοί οι εκπαιδευτικοί πολύ συχνά (συναδελφική αλληλοκάλυψη κ.λ.π) οδηγεί στο να παραμένουν στις θέσεις τους ενώ καθόλου δεν χαίρουν του σεβασμού των μαθητών τους και των γονέων και δεν επιτελούν σωστά το παιδευτικό τους έργο. Καθώς ο εκπαιδευτικός αποτελεί και πρότυπο συμπεριφοράς για τους μαθητές του καταλαβαίνουμε ακόμα περισσότερο την σημαντικότητα της ΣΩΣΤΗΣ αξιολόγησης.