Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΠοια κατά τη γνώμη σας πρέπει να είναι τα προσόντα, οι προϋποθέσεις, τα καθήκοντα, η διάρκεια και γενικότερα το περιεχόμενο της μεντορικής σχέσης;Σχόλιο του χρήστη Ελένη Τσέου | 7 Δεκεμβρίου 2010, 19:53
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το κείμενο της διαβούλευσης δεν περιλαμβάνει σαφείς πληροφορίες για τη μοριοδότηση των προσόντων που θα έχουν οι μέντορες. Αλλά αυτό το είδαμε ήδη στο νέο νόμο επιλογής στελεχών, όπου υπάρχει υποβάθμιση του διδακτορικού και μεταπτυχιακού διπλώματος. Για ποιο επιστημονικό υπόβαθρο λοιπόν μιλάτε; Μήπως και εδώ θα γίνει νόμος η μοριοδότηση της συνδικαλιστικής δράσης, όπως στο νέο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΟ νόμο επιλογής σχολικών συμβούλων; Η παραχώριση των θέσεων αυτών στους συνδικαλιστές είναι γνωστή στους εκπ/κούς. Γιατί άραγε χρειάζεται να γίνει και νόμος; Γνωρίζετε πολύ καλά τον μόνο τρόπο ΑΞΙΟΚΡΑΤΙΚΗΣ επιλογής στελεχών εκπ/σης και μεντόρων, πέρα από αναξιοκρατικά αποκτηθέντα πτυχία και εμπειρία σε θέσεις διοικητικές ή συνδικαλιστικές. Γνωρίζετε πως αποκτάται αυτή η εμπειρία σε δάφορες δημόσιες υπηρεσίες (και δεν αναφέρομαι στην εκπ/ση) και για την προώθηση ορισμένων υπαλλήλων από τους ανωτέρους τους για συγκεκριμένους προσωπικούς ή ίσως συναισθηματικούς λόγους... Ο ΓΡΑΠΤΟΣ ΔΙΑΓΩΝΙΣΜΟΣ υπό την εποπτεία του ΑΣΕΠ (ακόμη έχουμε εμπιστοσύνη σε αυτόν...) θα ήταν ο μόνος τρόπος να αναπνεύσουμε σε αυτή τη δυσοσμία και θα έδινε δύναμη και κίνητρο στον εκπ/κό να συνεχίσει να αγωνίζεται για να μορφώσει τα παιδιά του λαού.