Αρχική Μέντορας νεοδιοριζόμενου εκπαιδευτικούΆλλες προτάσεις σχετικά με την ανάπτυξη και την αξιοποίηση του θεσμού του μέντορα;Σχόλιο του χρήστη Ελένη Τσέου | 7 Δεκεμβρίου 2010, 20:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πιστεύετε δηλαδή πραγματικά ότι ανάγκη μέντορα έχουν όλοι οι νεοεισερχόμενοι εκπ/κοί, ακόμη και αυτοί που αρίστευσαν στις σχολές τους και στο διαγωνισμό του ΑΣΕΠ; Δε μηδενίζετε μόνο τη γνώση της σύχρονης παιδ/κής επιστήμης αλλά και τον ενθουσιασμό και το πάθος των νεοεισερχόμενων εκπ/κών, από το οποίο θα μπορούσαν και θα έπρεπε να ωφεληθούν πολλοί έμπειροι εκπ/κοί. Δεν έχετε ακούσει τίποτα για τους έμπειρους εκπ/κούς που σκοτώνουν τις νέες ιδέες των νέων συναδέλφων τους γιατί είναι καλύτερες από τις δικές τους; Που απαξιώνουν τη γνώση που αποκτήθηκε στα παν/μια και τους καλούν να ξεχάσουν όσα έμαθαν; που δεν έχουν διάθεση και κίνητρα να εργαστούν; που έχουν απογοητευθεί από τις εχθρικές σχέσεις των συναδέλφων τους; Η υποσήριξη των εκπ/κών είναι απαραίτητη για την κινητοποίηση τους και δεν πρέπει να περιορίζεται μόνο στους νεοεισερχόμενους εκπ/κούς αλλά σε όλους, καθώς ο καθένας μέσα στην ιδιαιτερότητα ΤΗς ΣΧΟΛΙΚΉς ΤΟΥ ΜΟΝΆΔΑς αντιμετωπίζει ιδιαίτερα προβλήματα (π.χ. συναδελφικών σχέσεων, προβλήματα επικοινωνίας με γονείς, προβλήματα συμπεριφοράς παιδιών, προσωπικά προβλήματα ψυχικής και σωματικής υγείας κλπ) . Δυστυχώς αυτά δε συνδέονται με την ηλικία των εκπ/κών...