Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 02 – Δραστηριότητες στην αγγλική γλώσσα στο ΝηπιαγωγείοΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα | 26 Απριλίου 2020, 22:46
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Γενικά είμαι θετικά προσκείμενη σε νέες πρακτικές κ εφαρμογές στη μάθηση στο νηπιαγωγείο με την προϋπόθεση ότι έχει εξασφαλίστει το κυριότερο, που δεν είναι άλλο από την ασφάλεια των παιδιών. Η οποία διακυβεύεται κάθε μέρα όταν η νηπιαγωγός αναγκάζεται να βγει από την αίθουσα προκειμένου να εκτελέσει χρέη και τραπέζοκομου και βοηθητικού προσωπικού αλλά και καθαρίστριας σε έκτακτη ανάγκη... Πρωτα να καλυφθούν αυτές οι καίριες θέσεις εργασίας κ μετά να προχωρήσουν σε προσλήψεις εκπαιδευτικού προσωπικού.. Όπως κ ο αριθμός των παιδιών ανά τάξη,που θέλουν να τον αυξήσουν. Εδώ παλεύουμε να πραγματοποιήσουμε βιωματικές δραστηριότητες με 21 παιδιά,μεταξύ των οποίων υπάρχουν παιδιά που χρήζουν εξατομικευμένης παρέμβασης με αποτέλεσμα να θες να ασχολήθεις μαζί τους αλλά είναι αδύνατο καθώς θα "χάσεις" τα υπόλοιπα 20! Με αποτέλεσμα να αναγκάζεσαι να προχωράς κ να μην δείχνεις την απαραίτητη προσοχή σε αυτά τα παιδιά που τη χρειάζονται. Αντί λοιπόν να γίνουν προσλήψεις σε ειδικότητες όπως ειδικό εκπαιδευτικό προσωπικό, κοινωνικοί λειτουργοί κ ψυχολόγοι αυτό που θεωρούν απαραίτητο είναι η αγγλική γλώσσα που θα ακολουθήσει η γυμναστική,κ η πληροφορική.. Καταλαβαίνω λοιπόν γιατί κάποιος υποστηρίζει αυτή την απόφαση,καθώς δεν έχει μπει σε τάξη νηπιαγωγείου....