Αξιότιμη κα Υπουργέ,
αν η δημόσια διαβούλευση ενός νομοσχεδίου έχει νόημα για εσάς και δεν γίνεται απλά επειδή υπάρχει, τότε θα έχετε χρόνο και διάθεση να μελετήσετε και να αξιολογήσετε τα σχόλια που αναγράφονται. Στο Αρθρο 18 υπάρχουν μέχρι αυτή την στιγμή πάνω από 200 σχόλια όπου ουσιαστικά εκφράζεται η απογοήτευη, ανησυχία, αγωνία, ο θυμός αλλά και η ελπίδα (οτι ισως αλλάξει) των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων. Καλούνται πλέον να διαπιστώσουν οτι για αυτούς παύει να υπάρχει Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διότι αποσυνδέεται η αυτοδίκαιη μετάβασή τους στο αντίστοιχο Πρότυπο Λύκειο. Πρέπει να ξανά υποβληθούν στην δοκιμασία εξετάσεων για να συνεχίσουν.
Αν θεωρείτε οτι αυτό αφορά μόνο μια μειοψηφία των μαθητών των ΠΓ, τότε αναλογιστείτε κάτι παραπάνω:
Γιατί οι μαθητές (και οι οικογένειές τους) των Ε και ΣΤ Δημοτικού να μπουν στην διαδικασία εξετάσεων για την είσοδό τους σε Πρότυπα Γυμνάσια ενώ πρέπει να υποστούν την ίδια διαδικασία μετά από τρία χρόνια για να συνεχίσουν στα αντίστοιχα Πρότυπα Λύκεια;
Γιατί πρέπει οι ικανοί και άριστοι μαθητές των Δημοτικών να βιώσουν πρώτη φορά την εμπειρία της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος και τρία χρόνια μετά να δοκιμαστούν εκ νέου και ενδεχομένως να ξαναβιώσουν άλλη μια νέα αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος; Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοτος μεχρι τώρα ήταν μέτρο σοφρωνισμού της κακής διαγωγής και τώρα γίνεται η τιμωρία των αρίστων μαθητών.
Γιατί να επιλέξουν να υποστούν την επίπονη διαδικασία των εξετάσεων για τα πρότυπα Γυμνάσια και όχι κατ ευθείαν για τα προτυπα Λύκεια;
Λέγεται αυτό αναβάθμιση των προτύπων γυμνασίων ή πρόκειται για σταδιακή υποβάθμιση;
Είναι πλέον τα πρότυπα γυμνάσια και τα αντίστοιχα συνδεδεμένα πρότυπα λύκεια Ενιαία Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση;
Αν πάλι κα υπουργέ δεν σας ενδιαφέρει η δημόσια διαβούλευση και την έχετε αναθέσει σε συνεργάτες σας, τότε έγκειται στην δική τους ευαισθησία και ενσυναίσθηση να μας "ακούσουν" διαβάζοντάς μας. Απλά εύχομαι να εμπιστεύεσθε κατάλληλους συνεργάτες.
Με τιμή
Τζιόλας Κωνσταντίνος
Αξιότιμη κα Υπουργέ, αν η δημόσια διαβούλευση ενός νομοσχεδίου έχει νόημα για εσάς και δεν γίνεται απλά επειδή υπάρχει, τότε θα έχετε χρόνο και διάθεση να μελετήσετε και να αξιολογήσετε τα σχόλια που αναγράφονται. Στο Αρθρο 18 υπάρχουν μέχρι αυτή την στιγμή πάνω από 200 σχόλια όπου ουσιαστικά εκφράζεται η απογοήτευη, ανησυχία, αγωνία, ο θυμός αλλά και η ελπίδα (οτι ισως αλλάξει) των μαθητών των Προτύπων Γυμνασίων. Καλούνται πλέον να διαπιστώσουν οτι για αυτούς παύει να υπάρχει Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση διότι αποσυνδέεται η αυτοδίκαιη μετάβασή τους στο αντίστοιχο Πρότυπο Λύκειο. Πρέπει να ξανά υποβληθούν στην δοκιμασία εξετάσεων για να συνεχίσουν. Αν θεωρείτε οτι αυτό αφορά μόνο μια μειοψηφία των μαθητών των ΠΓ, τότε αναλογιστείτε κάτι παραπάνω: Γιατί οι μαθητές (και οι οικογένειές τους) των Ε και ΣΤ Δημοτικού να μπουν στην διαδικασία εξετάσεων για την είσοδό τους σε Πρότυπα Γυμνάσια ενώ πρέπει να υποστούν την ίδια διαδικασία μετά από τρία χρόνια για να συνεχίσουν στα αντίστοιχα Πρότυπα Λύκεια; Γιατί πρέπει οι ικανοί και άριστοι μαθητές των Δημοτικών να βιώσουν πρώτη φορά την εμπειρία της αλλαγής σχολικού περιβάλλοντος και τρία χρόνια μετά να δοκιμαστούν εκ νέου και ενδεχομένως να ξαναβιώσουν άλλη μια νέα αλλαγή σχολικού περιβάλλοντος; Η αλλαγή σχολικού περιβάλλοτος μεχρι τώρα ήταν μέτρο σοφρωνισμού της κακής διαγωγής και τώρα γίνεται η τιμωρία των αρίστων μαθητών. Γιατί να επιλέξουν να υποστούν την επίπονη διαδικασία των εξετάσεων για τα πρότυπα Γυμνάσια και όχι κατ ευθείαν για τα προτυπα Λύκεια; Λέγεται αυτό αναβάθμιση των προτύπων γυμνασίων ή πρόκειται για σταδιακή υποβάθμιση; Είναι πλέον τα πρότυπα γυμνάσια και τα αντίστοιχα συνδεδεμένα πρότυπα λύκεια Ενιαία Δευτεροβάθμια Εκπαίδευση; Αν πάλι κα υπουργέ δεν σας ενδιαφέρει η δημόσια διαβούλευση και την έχετε αναθέσει σε συνεργάτες σας, τότε έγκειται στην δική τους ευαισθησία και ενσυναίσθηση να μας "ακούσουν" διαβάζοντάς μας. Απλά εύχομαι να εμπιστεύεσθε κατάλληλους συνεργάτες. Με τιμή Τζιόλας Κωνσταντίνος