Αρχική Εθνική Στρατηγική για την Ανώτατη Εκπαίδευση2. Πτυχία με αντίκρισμα: νέα οργάνωση της μάθησης και των προγραμμάτων σπουδών που διευκολύνουν την κινητικότητα και ενισχύουν τη διεπιστημονικότηταΣχόλιο του χρήστη ΓΙΑΝΝΗΣ ΑΣΤΗΘΑΣ | 7 Δεκεμβρίου 2010, 20:54
Εγω θα αναφερθώ στο θέμα αυτό σαν πατέρας δύο φοιτητών. Πρώτον,το πόσα παιδιά θα μπαίνουν στα πανεπιστήμια θα πρέπει να είναι σε συνάρτηση με πόσους χρειάζεται οι οικονομία μας και οχι πιά κουτουρού πράγματα θα πρέπει να μπεί μια τάξη και όλα θα πρέπει να εξαρτώνται μόνο απο την μαθησιακή αξία του κάθε υποψηφιου και κατά συνέπεια οτι γράφει στίς πανελλήνιες θα πρέπει να λαμβάνονται υπ όψιν και στο που περνάει και στις δυνατότητες που θα έχει για τυχόν μεταγραφή στην πρώτη του επιλογή. Δεύτερον,στο θέμα των μεταγραφών είναι δυνατόν να λαμβάνονται υπο όψιν οτοιδήποτε άλλα κριτήρια εκτός απο το τι έγραψε ο υποψήφιος? Παράδειγμα,το ένα παιδί μου έχασε το ΕΜΠ ,για ένα μόριο,έκανε αίτηση μεταγραφής απο άλλο πολυτεχνείο,ποιό το αποτέλεσμα?ήρθαν στο ΕΜΠ και αλλίμονο δεν έχω τίποτε με τα παιδιά,φοιτητές που είχαν πολύ κάτω απο την συγκεκριμένη βάση, εως και πάνω απο 1000 μόρια, η βάση ήταν 19241 και η κόρη μου είχε 19240,είναι δίκαιο ?κάποιος μπορεί να διαβάσει πολύ ποιό πολύ απο κάποιον άλλον ,δεν πρέπει να αμοιφθεί? Ελαβαν υπ όψιν οικονομικά κρητήρια λέει,δηλαδή όποιος δηλώνει στην εφορία μεγάλο ποσό ,επειδη δουλέυει απο το πρωι εως την νύκτα και πληρώνει και φόρο ,σαν αντιστάθμιση η πολιτεία αντι να τον επιβραδευσει τον τιμωρεί,επιβραδευει τους τεμπέλιδες και τους φοροφυγάδες,(είμαι λίγο σκληρός αλλα είναι η πραγματικότητα), που δεν δηλώνουν οτι πρέπει.Ειναι μορφή δίκαιου αυτή? Ο καθένας σε αυτή την κοινωνία θα πρέπει να λαμβάνει οτι αξίζει και οχι οτι του ορίζουν κάποιοι θεωρητικοί που έτσι βοηθούν την παραοικονομία,ελπίζω όχι ηθελημένα.