Είμαι εκπαιδευτικός και γονέας ταυτόχρονα. Πιστεύω ακράδαντα μέσα από την διττή εμπειρία μου πως η διδασκαλία ενός αντικειμένου από τον εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρέπει να είναι πάντα το ζητούμενο.
Όταν υπάρχουν πτυχιούχοι καθηγητές Φυσικής Αγωγής απόλυτα εκπαιδευμένοι για το συγκεκριμένο αντικείμενο δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που θα συμφωνήσει να ανατεθεί στις νηπιαγωγούς οι οποίες έχουν εκπαιδευτεί να διδάξουν κάτι εντελώς διαφορετικό. Η όποια επιμόρφωσή τους απέχει παρασάγγες από αυτό που ονομάζεται ‘εξειδίκευση’.
Η ανάπτυξη και η μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής στα νήπια επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο δεδομένου ότι έχουν το απαιτούμενο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.
Είμαι εκπαιδευτικός και γονέας ταυτόχρονα. Πιστεύω ακράδαντα μέσα από την διττή εμπειρία μου πως η διδασκαλία ενός αντικειμένου από τον εξειδικευμένο εκπαιδευτικό πρέπει να είναι πάντα το ζητούμενο. Όταν υπάρχουν πτυχιούχοι καθηγητές Φυσικής Αγωγής απόλυτα εκπαιδευμένοι για το συγκεκριμένο αντικείμενο δεν νομίζω να υπάρχει κάποιος που θα συμφωνήσει να ανατεθεί στις νηπιαγωγούς οι οποίες έχουν εκπαιδευτεί να διδάξουν κάτι εντελώς διαφορετικό. Η όποια επιμόρφωσή τους απέχει παρασάγγες από αυτό που ονομάζεται ‘εξειδίκευση’. Η ανάπτυξη και η μάθηση ήπιων δεξιοτήτων φυσικής αγωγής στα νήπια επιβάλλεται να γίνεται από εκπαιδευτικούς φυσικής αγωγής και μόνο δεδομένου ότι έχουν το απαιτούμενο και αδιαμφισβήτητο γνωστικό και επιστημονικό υπόβαθρο.