Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Γιώργος Κ. | 26 Απριλίου 2020, 23:40
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σαν εκπαιδευτικός κοινωνικών επιστημών προτείνω την παραμονή του μαθήματος κοινωνιολογίας σαν πανελλαδικώς εξεταζόμενο μάθημα, όχι για προσωπικό όφελος αλλά προς όφελος των μαθητών. Φέτος ζήσαμε μια παγκόσμια κοινωνική κρίση και θεωρώ το μάθημα της κοινωνιολογίας σαν ένα εργαλείο μέσω του οποίου οι μαθητές μπορούν να εφοδιαστούν με τις απαραίτητες γνώσεις για να ανταπεξέλθουν σε τέτοιες καταστάσεις,σε επίπεδο ερμηνείας, αντίληψης και κριτικής ικανότητας. Η παιδεία δε πρέπει να έχει μόνο ως στόχο μια στεγνή και ξεπερασμένη γνώση αλλά να συμβαδίζει με τις μεταβαλλόμενες εξελίξεις σε ένα κοινωνικό περιβάλλον που συνεχώς μεταλλάσσεται. Είναι υποχρέωση προς τους μαθητές το Υπουργείο να μη τους στερήσει ένα τόσο σημαντικό μάθημα το οποίο θα συμβάλλει στην εξέλιξη της προσωπικότητας τους και στην σφαιρική γνώση των κοινωνικών φαινομένων και καταστάσεων.