Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΣ ΠΕ04 | 26 Απριλίου 2020, 23:38
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Μελετώντας τις παρατηρήσεις των σχολιαστών και έχοντας ως κριτήριο την επιστημονική συνάφεια εξεταζόμενων μαθημάτων-πανεπιστημιακών τμημάτων προκύπτει ότι η ιδανική φόμουλα θα ήταν: 1ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση-Ιστορία-Αρχαία-Λατινικά-Κοινωνιολογία. 2ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση-Μαθηματικά-Φυσική-Χημεία-Πληροφορική. 3ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση-Βιολογία-Φυσική-Χημεία-Μαθηματικά. 4ο πεδίο-προσανατολισμός: Έκθεση-Οικονομικά-Πληροφορική-Μαθηματικά-Ιστορία. Οι πανελλαδικές εξετάσεις σε 5 μαθήματα, σε συνδυασμό με την σύμφωνη με τα ακαδημαϊκά κριτήρια κατανομή των τμημάτων στο μηχανογραφικό, θα έδιναν ένα οριστικό και δίκαιο τέλος στις χρόνιες διαφωνίες.