Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΘΩΜΑΪΣ | 26 Απριλίου 2020, 23:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Με ποια επιστημονικα κριτήρια επιλέγεται ή απόφαση αυτή;Πως επιχειρηματολογειτε αυτή σας την θέση; Έχετε μπει ποτέ σε τάξη ώστε να έχετε πλήρη επίγνωση της πραγματικής κατάστασης;Η μιλάτε εικονικά;Σε μια εποχή που οι τάξεις σφύζουν από παιδιά με μαθησιακές δυσκολίες, με πολιτισμικές ιδιαιτερότητες, με ειδικές ή μη εκπαιδευτικές ανάγκες, η αύξηση των μαθητών είναι εγκληματική! Βασίζεται στην προχειρότητα και λειτουργεί για μια ακόμη φορά εις βάρος των δυσμοιρων μαθητών και των ακόμη πιο δυσμοιρων εκπαιδευτικών τους.