Αξιότιμη κυρία Υπουργέ και κυρία Υφυπουργέ,
Η ένταξη Εργαστηρίων Δεξιοτήτων αποτελεί μία εξαιρετικά καλή πρακτική που λείπει εδώ και χρόνια από το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα και είναι ιδιαίτερα σημαντικό που μεριμνείτε για την ένταξη των συγκεκριμένων Εργαστηρίων. Φαντάζομαι πως η πρακτική αυτή θα περιλαμβάνει θεματικές όπως αγωγή υγείας, καταναλωτική συνείδηση, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, διατροφή, διαφυλικές σχέσεις, κοινωνικές και επαγγελματικές δεξιότητες που θα καθιστούν το άτομο αυτόνομο μέσα στην οικογένεια αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο.
Σχετικά με τις αναθέσεις, θα ήθελα να τονίσω πως ένα τέτοιο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ζωής αποτελεί φανερότατα την πρακτική εφαρμογή του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας (που δυστυχώς διδάσκεται για ελάχιστες μόνο ώρες στην Α τάξη του Γυμνασίου). Για το λόγο αυτό, αναμένεται πως θα μεριμνήσετε σχετικά με τις αναθέσεις προκειμένου τα εν λόγω Εργαστήρια να ανατεθούν κατά προτεραιότητα στον Κλάδο Οικιακής Οικονομίας ΠΕ15 αποφοίτων του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (ενοποιημένο πλέον Κλαδο Οικονομίας ΠΕ80), καθόσον μόνο οι εκπαιδευτικοί Οικιακής Οικονομίας (ενοποιημένος κλάδος ΠΕ80) διαθέτουμε την επαγγελματική κατάρτιση να καλύψουμε τη διαθεματικότητα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Ζωής.
Αξιότιμη κυρία Υπουργέ και κυρία Υφυπουργέ, Η ένταξη Εργαστηρίων Δεξιοτήτων αποτελεί μία εξαιρετικά καλή πρακτική που λείπει εδώ και χρόνια από το σημερινό εκπαιδευτικό σύστημα και είναι ιδιαίτερα σημαντικό που μεριμνείτε για την ένταξη των συγκεκριμένων Εργαστηρίων. Φαντάζομαι πως η πρακτική αυτή θα περιλαμβάνει θεματικές όπως αγωγή υγείας, καταναλωτική συνείδηση, περιβαλλοντική ευαισθητοποίηση, διατροφή, διαφυλικές σχέσεις, κοινωνικές και επαγγελματικές δεξιότητες που θα καθιστούν το άτομο αυτόνομο μέσα στην οικογένεια αλλά και το ευρύτερο κοινωνικό πλαίσιο. Σχετικά με τις αναθέσεις, θα ήθελα να τονίσω πως ένα τέτοιο Εργαστήριο Δεξιοτήτων Ζωής αποτελεί φανερότατα την πρακτική εφαρμογή του μαθήματος της Οικιακής Οικονομίας (που δυστυχώς διδάσκεται για ελάχιστες μόνο ώρες στην Α τάξη του Γυμνασίου). Για το λόγο αυτό, αναμένεται πως θα μεριμνήσετε σχετικά με τις αναθέσεις προκειμένου τα εν λόγω Εργαστήρια να ανατεθούν κατά προτεραιότητα στον Κλάδο Οικιακής Οικονομίας ΠΕ15 αποφοίτων του Χαροκοπείου Πανεπιστημίου (ενοποιημένο πλέον Κλαδο Οικονομίας ΠΕ80), καθόσον μόνο οι εκπαιδευτικοί Οικιακής Οικονομίας (ενοποιημένος κλάδος ΠΕ80) διαθέτουμε την επαγγελματική κατάρτιση να καλύψουμε τη διαθεματικότητα των Εργαστηρίων Δεξιοτήτων Ζωής.