Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Κωνσταντίνα Σ. | 26 Απριλίου 2020, 23:30
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Δεν θα σχολιάσω ούτε την αύξηση των παιδιών ανά τμήμα ούτε τις ειδικότητες ούτε τα υπόλοιπα φαιδρά... Το δυστυχές σε όλο αυτό είναι που θεωρούνται τα παιδιά πειραματόζωα και παίζονται επικίνδυνα παιχνίδια στην πλάτη τους χάνοντας την ουσία της εκπαιδευτικής πραγματικότητας. Στοιβάξτε λοιπόν περισσότερα παιδιά σε τάξεις κοντέινερ και τάξεις ολίγων τετραγωνικών (...γιατί τέτοιες υπάρχουν ως επί τω πλείστον), στείλτε καθηγητές αγγλικών στα νήπια όταν ακόμη δεν έχουν καλά καλά κατακτήσει τον προφορικό λόγο και κάντε σύγχρονη εκπαίδευση online και καυχηθείτε για το επιχείρημα σας που δεν έχει κανένα πραγματικό ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑ στους μαθητές. Βλέπετε το δέντρο και έχετε χάσει ολόκληρο το δάσος... Πραγματικά λυπάμαι...