• Σχόλιο του χρήστη 'Γιάννης Αναγνωστάκης' | 27 Απριλίου 2020, 00:02

    Ακόμα σε ένα νομοσχέδιο και παρά τις εξαγγελίες, προεκλογικές και μετεκλογικές, ο τομέας της Πληροφορικής παραμένει εξαιρετικά υποβαθμισμένος. Τα εργαστήρια δεξιοτήτων δεν θα λύσουν κανένα ουσιαστικό πρόβλημα. Απαιτούνται επενδύσεις σε εξοπλισμό και ανθρώπινο δυναμικό. Συγκεκριμένα: 1. Αναβάθμιση εξοπλισμού στα σχολικά εργαστήρια 2. Αναπροσαρμογή των προγραμμάτων σπουδών 3. Περισσότερες διδακτικές ώρες στο γνωστικό αντικείμενο της Πληροφορικής, τόσο στο γυμνάσιο και όσο και το λύκειο. Τα μονόωρα μαθήματα γενικώς πρέπει να καταργηθούν γιατί όποιος έχει διδάξει στη δευτεροβάθμια εκπαίδευση κατανοεί απόλυτα ότι με μία ώρα δεν μπορεί να γίνει ουσιαστική δουλειά σε κανένα αντικείμενο 4. Το κρατικό πιστοποιητικό πληροφορικής είναι ένα ανέκδοτο πραγματικά Τι αξία θα έχει σε 5 χρόνια από την στιγμή που αποκτήθηκε; Πληροφορική δεν είναι το word, το excel και το powerpoint. 5. Η κατεύθυνση έκτρωμα Οικονομίας-Πληροφορικής πρέπει να καταργηθεί. Πουθενά στον κόσμο δεν υπάρχει τέτοιος συνδυασμός. Δεν μπορεί σε σχολές όπως το Πολυτεχνείο, οι σχολές Πληροφορικής, τα τμήματα Μαθηματικών αλλά και άλλες σχολές να μην εξετάζεται η Πληροφορική. Λύσεις υπάρχουν. Ορίστε 2 κατευθύνσεις με 7-8 μαθήματα η κάθε μία και αφήστε τις σχολές να αποφασίσουν ποια μαθήματα θεωρούν σημαντικά για τους υποψήφιους τους! 5. Αφήστε την Γ λυκείου ως μία τάξη προετοιμασίας στο πανεπιστήμιο. Κανένα παιδί δεν πρόκειται να δώσει καμία σημασία σε μαθήματα που δεν τον ενδιαφέρουν για το τομέα που έχει επιλέξει, δεν το καταλαβαίνετε;