Αν θέλουμε να δώσουμε έμφαση σε δεξιότητες αρχικά πρέπει να ορίσουμε ποιές είναι αυτές. Σε δεύτερη φάση να δούμε αν μπορούν να καλλιεργηθούν συμπληρωματικά στο πλαίσιο των υπαρχόντων μαθημάτων. Φυσικά αυτό συνεπάγεται επαναπροσέγγιση των σχολικών εγχειριδίων με έμφαση όχι μόνο στη θεωηρητική γνώση αλλά σε συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα και στόχους (γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις). Οι δεξιότητες δεν θα πρέπει να ειναι οριζόντιες αλλά διαφοροποιημένες. Άλλες ανάγκες έχει ένα σχολείο στην Κηφησιά και άλλες ένα σχολείο στην ορεινή Κρήτη.
Αν θέλουμε να δώσουμε έμφαση σε δεξιότητες αρχικά πρέπει να ορίσουμε ποιές είναι αυτές. Σε δεύτερη φάση να δούμε αν μπορούν να καλλιεργηθούν συμπληρωματικά στο πλαίσιο των υπαρχόντων μαθημάτων. Φυσικά αυτό συνεπάγεται επαναπροσέγγιση των σχολικών εγχειριδίων με έμφαση όχι μόνο στη θεωηρητική γνώση αλλά σε συγκεκριμένα μαθησιακά αποτελέσματα και στόχους (γνώσεις, δεξιότητες, στάσεις). Οι δεξιότητες δεν θα πρέπει να ειναι οριζόντιες αλλά διαφοροποιημένες. Άλλες ανάγκες έχει ένα σχολείο στην Κηφησιά και άλλες ένα σχολείο στην ορεινή Κρήτη.