Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σταματία | 27 Απριλίου 2020, 00:16
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Από το άρθρο 49: "...με τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού." "...εναρμονίζει, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τα όρια των εν λόγω τμημάτων με τους κανόνες της παιδαγωγικής επιστήμης και της ορθολογικής κατανομής προσωπικού για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών των μαθητών..." Είναι δυνατόν να είναι δυσλειτουργικό ένα τμήμα αν έχει -ας πούμε- 18-19 μαθητές; Δε θα γίνει μήπως σωστό μάθημα; Δε θα υπάρξει χρόνος εξατομικευμένης διδασκαλίας; Δε θα αναπτυχθούν μήπως δεσμοί μεταξύ των παιδιών, αλλά και με τον/την εκπαιδευτικό; Άραγε ένα τμήμα 25-26 μαθητών θα είναι πιο λειτουργικό; Ο εκπαιδευτικός θα είναι πιο παραγωγικός και δημιουργικός ώστε να πετύχει την επιθυμητή ποιότητα στην παρεχόμενη εκπαίδευση; Ακατανόητο! Από πότε μετριέται η παιδαγωγική επιστήμη (που επικαλείστε συχνά πυκνά) με δημοσιονομικά κριτήρια; Πότε οι πραγματικές ανάγκες των μαθητών (που έχουν γίνει λάβαρο!) θα τύχουν σεβασμού και δε θα στραγγαλίζονται από τις αποφάσεις της εκάστοτε πολιτικής ηγεσίας; Αν πραγματικά σας ενδιαφέρει, λάβετε υπόψη τις απόψεις των μάχιμων εκπαιδευτικών, αποσύρετε το άρθρο και μεριμνήστε με γνώμονα το πραγματικό κοινό καλό.