Η αλλαγή του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα προς τα πάνω(24 με περιθώριο να γίνει 26), όπως και το "πονηρό" κατώτατο πλαφόν 20 μαθητές ανά τμήμα από 7/θέσια και άνω σχολεία, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και δείχνει έλλειψη σεβασμού, ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας, για το πόσο σκέφτεται το υπουργείο την υγεία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Αν θεωρείται το συγκεκριμένο μέτρο αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας(και είναι μέσα σε αυτά που λείπουν από το "μοντέρνο" δημόσιο σχολείο- το στοίβαγμα ανθρώπινων ζωών για να εξοικονομηθούν προφανώς μερικές χιλιάδες πολύτιμα ευρώ), τότε λυπάμαι πολύ αλλά ή πρέπει να αντιλαμβάνομαι λάθος την έννοια "αναβάθμιση" ή ζούμε σε παράλληλους κόσμους με το υπουργείο. Συγγνώμη δεν ξέρω πως αλλιώς να τεκμηριώσω-αν όχι με την κοινή λογική- τα γραφόμενά μου όπως αναφέρεται στους όρους συμμετοχής (αρ.3).
Η αλλαγή του αριθμού των μαθητών ανά τμήμα προς τα πάνω(24 με περιθώριο να γίνει 26), όπως και το "πονηρό" κατώτατο πλαφόν 20 μαθητές ανά τμήμα από 7/θέσια και άνω σχολεία, είναι τουλάχιστον απαράδεκτο και δείχνει έλλειψη σεβασμού, ιδιαίτερα εν μέσω πανδημίας, για το πόσο σκέφτεται το υπουργείο την υγεία μαθητών, γονέων και εκπαιδευτικών. Αν θεωρείται το συγκεκριμένο μέτρο αναβάθμιση της παρεχόμενης παιδείας(και είναι μέσα σε αυτά που λείπουν από το "μοντέρνο" δημόσιο σχολείο- το στοίβαγμα ανθρώπινων ζωών για να εξοικονομηθούν προφανώς μερικές χιλιάδες πολύτιμα ευρώ), τότε λυπάμαι πολύ αλλά ή πρέπει να αντιλαμβάνομαι λάθος την έννοια "αναβάθμιση" ή ζούμε σε παράλληλους κόσμους με το υπουργείο. Συγγνώμη δεν ξέρω πως αλλιώς να τεκμηριώσω-αν όχι με την κοινή λογική- τα γραφόμενά μου όπως αναφέρεται στους όρους συμμετοχής (αρ.3).