Διαφωνώ κάθετα με την έστω και πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής στο νηπιαγωγείο. Οι γλωσσικές, ψυχοκινητικές, συμπεριφορικές ικανότητες των παιδιών αυτών των ηλικιών δεν τους επιτρέπουν καμία γνώση αυτού του είδους. Η ουσιαστική κατάκτηση της ξένης γλώσσας ξεκινά μετά την γ' δημοτικού. Επιπλέον, οι γλωσσικές αδυναμίες, προβλήματα και ελλείψεις πολλών παιδιών περισσότερο καλούν σε εντονότερη παρουσία και υποστήριξη από καλά καταρτισμένους νηπιαγωγούς, λογοθερραπευτές, καθηγητές ειδικής αγωγής παρά από καθηγητές αγγλικής. Το λιγότερο αστοχία η σχετική πρόβλεψη...
Διαφωνώ κάθετα με την έστω και πιλοτική εισαγωγή της αγγλικής στο νηπιαγωγείο. Οι γλωσσικές, ψυχοκινητικές, συμπεριφορικές ικανότητες των παιδιών αυτών των ηλικιών δεν τους επιτρέπουν καμία γνώση αυτού του είδους. Η ουσιαστική κατάκτηση της ξένης γλώσσας ξεκινά μετά την γ' δημοτικού. Επιπλέον, οι γλωσσικές αδυναμίες, προβλήματα και ελλείψεις πολλών παιδιών περισσότερο καλούν σε εντονότερη παρουσία και υποστήριξη από καλά καταρτισμένους νηπιαγωγούς, λογοθερραπευτές, καθηγητές ειδικής αγωγής παρά από καθηγητές αγγλικής. Το λιγότερο αστοχία η σχετική πρόβλεψη...