Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Παπαδοπουλου Ηλεκτρα | 27 Απριλίου 2020, 00:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ο τίτλος του νομοσχεδίου είναι Αναβάθμιση του Σχολείου. Είναι λοιπόν να αναρωτιέται κανείς πως συνδέεται το συγκεκριμένο άρθρο με τον τίτλο του νομοσχεδίου. Διαβάζοντας κανεις την αιτιολογική έκθεση για να βρει απαντήσεις, με έκπληξη διαπιστώνει ότι το υπουργείο υποστηρίζει πως τη σχολική χρόνια 2019-2020 υπήρξαν τμήματα υπερβολικά μικρότερα απ’ όσο ορίζουν τα πορίσματα της παιδαγωγικής επιστήμης και οι βασικές παραδοχές της ορθολογικής κατανομής προσωπικού. Αλήθεια, σε ποια πορίσματα αναφέρεστε; Ποια είναι αυτή η παιδαγωγική επιστήμη που υπαγορεύει να υπάρχουν 24-26 νήπια σε ένα τμήμα με μια παιδαγωγό, λαμβανοντας υπόψη και την υλικοτεχνική υποδομή της πλειοψηφίας των νηπιαγωγείων; Μπορείτε να δώσετε στη δημοσιότητα στοιχεία που αποδεικνύουν τον αριθμό των υπερβολικά μικρών τμημάτων; Στην αιτιολογική έκθεση επίσης αναφέρεται ότι το παρόν άρθρο αντιμετωπίζει αυτό το ζήτημα, και εναρμονίζει, χωρίς καμία έκπτωση στην ποιότητα της παρεχόμενης εκπαίδευσης, τα όρια των εν λόγω τμημάτων με τους κανόνες της παιδαγωγικής επιστήμης και της ορθολογικής κατανομής προσωπικού για την κάλυψη των πραγματικών αναγκών των μαθητών στην πρωτοβάθμια εκπαίδευση σε όλη την Επικράτεια. Ειλικρινά; Χωρίς καμία έκπτωση; Περισσότερο ευχολόγιο είναι η αιτιολογική σας έκθεση παρά τεκμηρίωση για τις εισηγήσεις σας.