Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αθηνά | 27 Απριλίου 2020, 00:05
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση των νηπίων στις ήδη ασφυκτιογόνες τάξεις δεν έχει κανένα απολύτως παιδαγωγικό όφελος. Υποβαθμίζει την ποιότητα της εκπαίδευσης και υποδαυλίζει την εκπαιδευτική διαδικασία. Ο εκπαιδευτικός δεν είναι παρατηρητής αλλά έχει ενεργό ρόλο στην τάξη και το μόνο που δεν κάνετε είναι να τον βοηθήσετε. Δεν έχετε προφανώς μπει ποτέ σε τάξη δημοσίου νηπιαγωγείου να δείτε τα προβλήματα υλικοτεχνικά και χωροταξικά που αντιμετωπίζουμε καθημερινά, ενώ, θα έπρεπε να εστιάζουμε την προσοχή μας μόνο στους μαθητές μας. Οι ανάγκες του δημόσιου νηπιαγωγείου είναι πάρα πολλές και σε αυτες θα έπρεπε να εστιάσετε..Σίγουρα η αύξηση των μαθητών στις τάξεις δεν είναι μια από αυτές.