Μα επι τέλους δεν έχουμε άλλα θέματα να λύσουμε. Φυσικά και είναι καλύτερα να συμπληρώνεται το μηχανογραφικό μετά τις εξετάσεις. Τα παιδιά έχουν και τον χρόνο και την ωριμότητα να συμπληρώσουν ενσυνείδητα. Ας ασχοληθούμε με τα πραγματικά θέματα της παιδείας (αγράμματοι καθηγητές, νοοτροπία δημοσίου, έλλειψη σεβασμού στη γνώση, βαθμοθηρία κ.λ.π.). Το ερώτημα που τίθεται είναι κίβδηλο. Αφήστε ήσυχο το μηχανογραφικό και κοιτάξτε τα πραγματικά θέματα
Μα επι τέλους δεν έχουμε άλλα θέματα να λύσουμε. Φυσικά και είναι καλύτερα να συμπληρώνεται το μηχανογραφικό μετά τις εξετάσεις. Τα παιδιά έχουν και τον χρόνο και την ωριμότητα να συμπληρώσουν ενσυνείδητα. Ας ασχοληθούμε με τα πραγματικά θέματα της παιδείας (αγράμματοι καθηγητές, νοοτροπία δημοσίου, έλλειψη σεβασμού στη γνώση, βαθμοθηρία κ.λ.π.). Το ερώτημα που τίθεται είναι κίβδηλο. Αφήστε ήσυχο το μηχανογραφικό και κοιτάξτε τα πραγματικά θέματα