Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΦΑΙΗ Λ | 27 Απριλίου 2020, 01:24
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η Κοινωνιολογια πρεπει να παραμεινει εξεταζομενο μαθημα γιατι περιλαμβανει θεματικες που αποτελουν για τους μαθητες εφοδιο για την κατανοηση και ερμηνεια του συγχρονου κοσμου .Συγκεκριμενα,μπορουν να μαθουν τα συνταγματικα κατοχυρωμενα δικαιωματα,τις μορφες κοινωνικης οργανωσης και κοινωνικου ελεγχου,τα χαρακτηριστικα της ελληνικης κοινωνιας,τις κοινωνικες ανισοτητες,τις μορφες εξουσιας ,την πολιτικη και εκλογικη συμπεριφορα,την εγκληματικοτητα,τον ρατσισμο,τον πολεμο και την τρομοκρατια .Επισης,ζητηματα που απασχολουν καθε πολιτη αναλυονται στο μαθημα ,οπως το προσφυγικο ,η οικονομικη κριση,η παγκοσμιοποιηση ,ο σχολικος εκφοβισμος ,η κριση των θεσμων,ενω αυτες οι θεματικες αποτελουν ταυτοχρονα πεδιο συζητησης μεταξυ των επιστημονων στο πλαισιο των συνεχων κοινωνικων και πολιτικων αλλαγων ,που φερνουν οι ραγδαιες εξελιξεις σε τοπικο και διεθνες επιπεδο .Σε πρωτη αποψη λοιπον ,ειναι αντιληπτο πως μεσα απο τα μαθηματα των κοινωνικων επιστημων οι μαθητες εφοδιαζονται με τις απαραιτητες γνωσεις για να κατορθωσουν να αντιληφθουν την συγχρονη πραγματικοτητα και αποκτουν κριτικη σκεψη.