Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 08 – Μέσος όρος απόλυσης – προαγωγής μαθητών στο Γενικό ΛύκειοΣχόλιο του χρήστη ΙΩΑΝΝΗΣ ΠΑΠΑΔΑΚΗΣ | 27 Απριλίου 2020, 01:21
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
1. Όλες οι ενδοσχολικές εξετάσεις στο Γενικό Λύκειο πρέπει να ολοκληρώνονται τον Ιούνιο του κάθε σχολικού έτους ώστε να είναι απρόσκοπτη η έναρξη του νέου σχολικού έτους τον Σεπτέμβριο. Η παραπομπή μαθητών για εξετάσεις τον Σεπτέμβριο δεν λύνει κανένα εκπαιδευτικό και παιδαγωγικό πρόβλημα, απεναντίας προκαλεί στρες στους μαθητές και στις οικογένειές τους. 2. Θα ήταν χρήσιμο να θεσμοθετηθεί η επιμόρφωση των καθηγητών στο πρώτο δεκαήμερο του Σεπτεμβρίου και η οργάνωση της νέας σχολικής χρονιάς από το σύλλογο διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας. 3. Είναι άκρως σημαντικό και αναγκαίο να θεσμοθετηθούν τακτικές συνεδριάσεις του συλλόγου διδασκόντων κάθε σχολικής μονάδας (π.χ. 2 τελευταίες ώρες την 1η Δευτέρα του Οκτώβρη, την 1η Τρίτη του Νοέμβρη, την 1η Τετάρτη του Δεκέμβρη κ.ο.κ.) ώστε να συζητούνται τα παιδαγωγικά και εκπαιδευτικά θέματα που απασχολούν τη σχολική μονάδα, να αξιολογείται η πορεία υλοποίησης του σχεδιασμού της σχολικής χρονιάς και να γίνονται βελτιώσεις αν κριθεί αναγκαίο. 4. Να μεριμνήσει άμεσα η πολιτεία για την δυνατότητα κάθε εκπαιδευτικού και κάθε μαθητή να έχει πρόσβαση με ιδιόκτητο εξοπλισμό στο διαδίκτυο και να θεσμοθετηθεί η υποχρεωτική, για μαθητές και καθηγητές, Σύγχρονη και Ασύγχρονη ΕξΑΕ σε έκτακτες συνθήκες, όπως φυσικές καταστροφές, ακραία καιρικά φαινόμενα και Καταλήψεις. 5.Να δοθεί έμφαση στα Μαθηματικά που έχουν υποβαθμιστεί ποιοτικά και ποσοτικά τις τελευταίες δεκαετίες, με αποτέλεσμα οι τελειόφοιτοι μαθητές να μην έχουν διδαχθεί ενότητες (π.χ. γεωμετρικοί τόποι και κατασκευές, στερεομετρία, τριγωνομετρία, μιγαδικοί, διαφορικές εξισώσεις, κ.α.) προαπαιτούμενες για την ανάπτυξη της ορθολογιστικής και κριτικής ικανότητας, αλλά και για την υποστήριξη των υπόλοιπων επιστημών. Αυτό βέβαια προϋποθέτει τη γενναία αύξηση των ωρών διδασκαλίας των μαθηματικών και της φυσικής στο ωρολόγιο πρόγραμμα του Γενικού Λυκείου. 6. Όλες οι σχολικές αθλητικές δραστηριότητες να γίνονται τα απογεύματα και οι σχολικοί αγώνες να γίνονται απογεύματα ή/και Σαββατοκύριακα, όπως ισχύει ήδη για τους επιστημονικούς διαγωνισμούς, ώστε να μην παρακωλύεται και να μην διαταράσσεται η ομαλή λειτουργία του σχολείου. 7. Να μειωθεί δραστικά ο συνολικός αριθμός επιτρεπόμενων απουσιών σε 50, πέραν του οποίου η φοίτηση θα κρίνεται άμεσα ανεπαρκής.