Οι διατυπώσεις στο Άρθρο 19 δεν φαίνεται να προκύπτουν από αξιολόγηση των έως τώρα δεδομένων από την λειτουργία των Πρότυπων-Πειραματικών, των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων, τουλάχιστον κατά το ότι αγνοείται η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ:
α) δεν είναι άγνωστο σε όποια/-ον έχει ασχοληθεί με το θέμα ότι ικανός (ικανότατος) αριθμός θέσεων στα Π. & ΠΕΙ.Σ. καλύπτεται - και την χρονιά 2019-20 - από αναπληρωτές και συμπληρώνοντες/-ουσες ωράριο, και όχι από εκπαιδευτικούς που το επιδίωξαν και κατέθεσαν φάκελο προσόντων - κατά τα ποθούμενα και από το παρόν Ν/Σ...
β) από την άλλη, ικανός, επίσης, αριθμός εκπαιδευτικών - πιθανά εν γένει νεότερης ηλικίας (τουλάχιστον "υπηρεσιακής") - από περιοχές μετάθεσης άλλων Π.Δ.Ε. αιτήθηκε τα τελευταία (πολλά) χρόνια κι επέτυχε ΜΕΣΩ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ την απόσπασή του - ελλείψει διεργασιών τοποθετήσεων - και την υπηρεσία σε Π. & ΠΕΙ.Σ. (και όχι μόνον σε σχολεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί αρμοδίως).
Οι τελευταίοι/-ες αποτελούν από καιρού "μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων" αυτών των Σχολείων, με ό,τι αυτό συνεπιφέρει, π.χ. ως ένταξή τους στην "κουλτούρα" αυτών των Σχολείων, και αποδοχή/αναγνώριση από μαθητές/-ήτριες.
Είναι, δε, προς διερεύνηση αν οι επιλογές/κρίσεις των θεσμικά υπεύθυνων οργάνων του Κράτους (ΔΕΠΠΣ & ΕΕΠΠΣ) μπορούν να θεωρούνται "έγκυρες" ως προς τις επιλογές μέχρι το 2013 και "μη έγκυρες" από το 2014 έως το 2018-19...
Αυτά τα χαρακτηριστικά ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ, όχι με εύκολες ή ευτελείς διεργασίες, ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ!
Επιπλέον, ο αποκλεισμός εκπαιδευτικών από περιοχές μετάθεσης άλλων Π.Δ.Ε., ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ, αφού ούτως ή άλλως δικαιούνται να τοποθετηθούν από άλλες περιοχές μετάθεσης εντός της Π.Δ.Ε., συνεπώς θα υπάρχει μεταφορά διοικητικών αρμοδιοτήτων, ΑΦΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, αφού περιορίζει την δυνατότητα πιθανώς υπερ-προσοντούχων να συμμετάσχουν στην επιλογή!
ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ, συνεπώς:
(1) η απαλοιφή από όλες τις διατυπώσεις περί στελέχωσης Π. & ΠΕΙ.Σ. της προδιαγραφής της "υπαγωγής εκπαιδευτικού στην ίδια Π.Δ.Ε." ή όποιου αντιστοίχου
(2) η υιοθέτηση - με όρους που υπηρεσιακά θα επιλεγούν ως εναργέστεροι - των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε Π. & ΠΕΙ.Σ. με απόσπαση, μετά από κατάθεση φακέλου κι επιλογή, ως "ήδη Υπηρετούντων" σε αυτά τα σχολεία, κατά το γράμμα και πνεύμα των περιγραφόμενων και θεσμοθετούμενων σε όλα τα σχετικά Άρθρα του παρόντος Ν/Σ
Οι διατυπώσεις στο Άρθρο 19 δεν φαίνεται να προκύπτουν από αξιολόγηση των έως τώρα δεδομένων από την λειτουργία των Πρότυπων-Πειραματικών, των Πρότυπων και των Πειραματικών Σχολείων, τουλάχιστον κατά το ότι αγνοείται η ΔΥΣΚΟΛΙΑ ΚΑΙ ΟΙ ΙΔΙΑΙΤΕΡΕΣ ΣΥΝΘΗΚΕΣ ΣΤΕΛΕΧΩΣΗΣ ΤΟΥΣ ΕΩΣ ΤΩΡΑ: α) δεν είναι άγνωστο σε όποια/-ον έχει ασχοληθεί με το θέμα ότι ικανός (ικανότατος) αριθμός θέσεων στα Π. & ΠΕΙ.Σ. καλύπτεται - και την χρονιά 2019-20 - από αναπληρωτές και συμπληρώνοντες/-ουσες ωράριο, και όχι από εκπαιδευτικούς που το επιδίωξαν και κατέθεσαν φάκελο προσόντων - κατά τα ποθούμενα και από το παρόν Ν/Σ... β) από την άλλη, ικανός, επίσης, αριθμός εκπαιδευτικών - πιθανά εν γένει νεότερης ηλικίας (τουλάχιστον "υπηρεσιακής") - από περιοχές μετάθεσης άλλων Π.Δ.Ε. αιτήθηκε τα τελευταία (πολλά) χρόνια κι επέτυχε ΜΕΣΩ ΠΡΟΣΟΝΤΩΝ την απόσπασή του - ελλείψει διεργασιών τοποθετήσεων - και την υπηρεσία σε Π. & ΠΕΙ.Σ. (και όχι μόνον σε σχολεία Αθήνας και Θεσσαλονίκης, όπως εύκολα μπορεί να διαπιστωθεί αρμοδίως). Οι τελευταίοι/-ες αποτελούν από καιρού "μέλη των Συλλόγων Διδασκόντων" αυτών των Σχολείων, με ό,τι αυτό συνεπιφέρει, π.χ. ως ένταξή τους στην "κουλτούρα" αυτών των Σχολείων, και αποδοχή/αναγνώριση από μαθητές/-ήτριες. Είναι, δε, προς διερεύνηση αν οι επιλογές/κρίσεις των θεσμικά υπεύθυνων οργάνων του Κράτους (ΔΕΠΠΣ & ΕΕΠΠΣ) μπορούν να θεωρούνται "έγκυρες" ως προς τις επιλογές μέχρι το 2013 και "μη έγκυρες" από το 2014 έως το 2018-19... Αυτά τα χαρακτηριστικά ΠΟΥ ΟΙ ΕΚΠΑΙΔΕΥΤΙΚΟΙ ΚΑΤΕΚΤΗΣΑΝ, όχι με εύκολες ή ευτελείς διεργασίες, ΑΓΝΟΟΥΝΤΑΙ ΠΛΗΡΩΣ ΑΠΟ ΤΙΣ ΔΙΑΤΥΠΩΣΕΙΣ ΤΟΥ ΠΑΡΟΝΤΟΣ! Επιπλέον, ο αποκλεισμός εκπαιδευτικών από περιοχές μετάθεσης άλλων Π.Δ.Ε., ΕΝΩ ΔΕΝ ΕΞΥΠΗΡΕΤΕΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΑ, αφού ούτως ή άλλως δικαιούνται να τοποθετηθούν από άλλες περιοχές μετάθεσης εντός της Π.Δ.Ε., συνεπώς θα υπάρχει μεταφορά διοικητικών αρμοδιοτήτων, ΑΦΑΙΡΕΙ ΚΑΙ ΤΟ ΤΕΚΜΗΡΙΟ ΤΗΣ ΒΕΛΤΙΣΤΗΣ ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗΣ ΤΟΥ ΠΡΟΣΩΠΙΚΟΥ, αφού περιορίζει την δυνατότητα πιθανώς υπερ-προσοντούχων να συμμετάσχουν στην επιλογή! ΠΡΟΤΕΙΝΟΝΤΑΙ, συνεπώς: (1) η απαλοιφή από όλες τις διατυπώσεις περί στελέχωσης Π. & ΠΕΙ.Σ. της προδιαγραφής της "υπαγωγής εκπαιδευτικού στην ίδια Π.Δ.Ε." ή όποιου αντιστοίχου (2) η υιοθέτηση - με όρους που υπηρεσιακά θα επιλεγούν ως εναργέστεροι - των υπηρετούντων εκπαιδευτικών σε Π. & ΠΕΙ.Σ. με απόσπαση, μετά από κατάθεση φακέλου κι επιλογή, ως "ήδη Υπηρετούντων" σε αυτά τα σχολεία, κατά το γράμμα και πνεύμα των περιγραφόμενων και θεσμοθετούμενων σε όλα τα σχετικά Άρθρα του παρόντος Ν/Σ