Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΒΙΟΛΕΤΑ Μπαλασοπούλου | 27 Απριλίου 2020, 02:19
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κα Υπουργέ Ψάξτε τον οδηγό σπουδών των σχολών της τριτοβάθμιας εκπαίδευσης και θα διαπιστώσετε ότι η πλειονότητα των τμημάτων έχουν ως υποχρεωτικό μάθημα την Κοινωνιολογία και ανάλογα με την σχόλη υπάρχει και η εξειδίκευση (κοινωνιολογία της εκπαίδευσης, κοινωνιολογία των ΜΜΕ, κοινωνιολογία της τέχνης, κοινωνιολογία της θρησκείας.......) . Επομένως οι βασικές γνώσεις που αποκτούν οι μαθητές στο λύκειο, αποτελούν βασικό εφόδιο για την σταδιοδρομία τους. Και ακόμα περισσότερο, αποτελεί επιτακτική ανάγκη η παραμονή της και η εξέταση ως πανελλαδικό μάθημα σε μια κατεύθυνση όπως των Ανθρωπιστικων (δεν θα σταθώ στους τίτλους), που το 75% των σχολών αυτού του πεδίου, κατευθύνει τους μαθητές σε τμήματα ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΚΑΙ ΠΟΛΙΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ. Γιατί τους το στερείται??