Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη Μανώλης | 27 Απριλίου 2020, 03:33
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Θετική η αύξηση των ωρών διδασκαλίας αγγλικών στην Α και Β δημοτικού. Έτσι ήταν παλιά στα ΕΑΕΠ ενώ με τη μία ώρα δεν προλαβαίναμε να εκμεταλλευτούμε το ενδιαφέρον υλικό του υπουργείου που έχουμε στη διάθεσή μας. Μακάρι να ξαναγίνουν και στις υπόλοιπες τάξεις οι ώρες 4 όπως παλιά. Επιτέλους κάποια στιγμή να μπορούν τα παιδιά να έχουν την επαφή με τη γλώσσα μέσα στο σχολείο. Θα μπορούσε ακόμα και να υπήρχε οργάνωση και να έδιναν κπγ μέσω του σχολείου. Αλήθεια πόσο θα βοηθούσε κάτι τέτοιο τον οικογενειακό προϋπολογισμό και πόσο ελεύθερο χρόνο θα κέρδιζαν τα παιδιά από το απόγευμα; Για τη χρησιμότητα της αγγλικής στις μέρες μας θα μπορούσα να γράφω ώρες.Ενα παράδειγμα που διαπίστωσα λόγω των συνθηκών. Μαθητές να δυσκολεύονται στην εξ αποστάσεως εκπαίδευση καθώς πολλοί όροι στους υπολογιστές είναι στα αγγλικά. Άλλο παράδειγμα: ενήλικες να μη γίνονται δεκτοί σε ματαπτυχιακά επειδή δεν έχουν πιστοποιητικό αγγλικών ή να αποθαρρύνονται να το ξεκινήσουν αφού η βιβλιογραφία, τα επιστημονικά άρθρα που θα χρειαστούν είναι κυρίως στα αγγλικά. Δημιουργούνται λοιπόν και κοινωνικές ανισότητες αν δε στηριχθεί το μάθημα των αγγλικών στο δημόσιο σχολείο αφού πολλοί γονείς παρόλο που γνωρίζουν τη σπουδαιότητα γνώσης αγγλικών δεν έχουν τα χρήματα να προσφέρουν εξωσχολικα μαθήματα. Ευχαριστώ.