Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Αντώνης Λ | 27 Απριλίου 2020, 07:20
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Το άρθρο αυτό μόνο την υποβάθμιση της εκπαίδευσης προάγει. Ως πολύτεκνος πατέρας, απαιτώ την απόσυρσή του. Η αύξηση του αριθμού των μαθητών στην τάξη σε τι ακριβώς εξυπηρετεί; Η μεταφορά τους σε άλλο χώρο; Τα παιδιά μας δεν είναι πρόβατα. Να βρείτε άλλο τρόπο. Απαιτώ καλύτερη εκπαίδευση για τα παιδιά μου από εκείνη που εγώ είχα ειδικά στον νηπιαγωγείο και στο δημοτικό. Να μην αλλάζουν εκπαιδευτικό μέσα στην σχολική χρονιά (αναπληρωτές 15ετίας), να μην αλλάζουν χώρο. Γνωρίζετε καλύτερα από εμένα (μεταπτυχιακός ΑΠΘ) τις συνέπειες τέτοιων επιλογών. Δεν θέλω φύλαξη για τα παιδιά μου, θέλω ποιοτική εκπαίδευση. Δεν γίνεται στην παραπαιδεία (φροντιστήρια) να έχουν 5-6 παιδιά στο τμήμα και στο σχολείο 25! Μειώστε τον αριθμό των μαθητών ανα τάξη, βάλτε μόνιμους εκπαιδευτικούς, επενδύστε στην τεχνολογία, ακολουθήστε τα παραδείγματα των ανεπτυγμένων χωρών και όχι τακτικές της Ελλάδας του 1960. Φίλοι γονείς που μετανάστευσαν στο εξωτερικό μας μεταφέρουν τρόπους διδασκαλίας στο νηπιαγωγείο και δημοτικό που μας κάνουν να αισθανόμαστε πρωτόγονοι.