Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη ΓΡΗΓΟΡΟΠΟΥΛΟΥ ΣΩΤΗΡΙΑ | 27 Απριλίου 2020, 08:18
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα λατινικά στην γ΄λυκείου δεν συνάδει με τις ανάγκες των μαθητών και με ένα σύγχρονο ευρωπαϊκό σχολείο. Η κοινωνιολογία δίνει τη δυνατότητα για ανάπτυξη της κριτικής σκέψης των μαθητών,τριων.Επίσης βοηθά στη διαμόρθωση ενός ελεύθερου,υπεύθυνου και ενεργού πολίτη, ο οποίος θα αναγνωρίζει και θα συπερασπίζεται τους κοινωνικούς και πολιτικούς θεσμούς.Η σπουδή στην επιστήμη της κοινωνιολογίας βοηθά τους έφηβους , σε μια κρίσιμη ηλικία, να αναγνωρίσουν το κοινωνικό τους περιβάλλον, να προβληματίζονται για τα κοινωνικά και πολιτικά προβλήματα της σύγχρονης εποχής.Παρόλο που το μάθημα είναι πανελλαδικά εξεταζόμενο, τουλάχιστον για τη φετινή χρονιά, δεν έχασε την ζωντάνια του και τη δημιουργικότητα του, από δηλώσεις των ίδιων των μαθητών,τριών. Είναι φανερό ότι η κοινωνιολογία δεν μπορεί να λείπει από ένα σύγχρονο δημοκρατικό σχολείο γιατί αποτελεί αναγκαίο εφόδιο για την ένταξη των νέων ανθρώπων στο κοινωνικό τους περιβάλλον και για τη δημιουργία ενος μελλοντικού πολίτη ατομικά και κοινωνικά υπεύθυνου. Σας ευχαριστώ