Άρθρο 18
Πρέπει να συμπληρωθεί η μεταβατική διάταξη στο άρθρο 56 έτσι ώστε
ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΛΥΚΕΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΗ Β’ ΚΑΙ Α’ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ,
οι οποίοι έχουν εισαχθεί με αδιάβλητες και άκρως ανταγωνιστικές εξετάσεις, με ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ.
Η εκ νέου υποβολή τους σε εξετάσεις:
αποτελεί ένα άκρως αντιπαιδαγωγικό μέτρο,
απειλεί την ψυχική υγεία των εφήβων,
αναστατώνει ολόκληρο τον οικογενειακό προγραμματισμό,
επιβαρύνει οικονομικά τις οικογένειες αφού αναγκάζονται λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού για άλλη μια φορά να απευθυνθούν στη φροντιστηριακή εκγύμναση,
αμφισβητεί το κύρος των Προτύπων Γυμνασίων και των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.
Άρθρο 18 Πρέπει να συμπληρωθεί η μεταβατική διάταξη στο άρθρο 56 έτσι ώστε ΝΑ ΕΞΑΙΡΕΘΟΥΝ ΑΠΟ ΤΙΣ ΕΞΕΤΑΣΕΙΣ ΕΙΣΑΓΩΓΗΣ ΣΤΑ ΠΡΟΤΥΠΑ ΛΥΚΕΙΑ ΟΙ ΜΑΘΗΤΕΣ ΠΟΥ ΗΔΗ ΦΟΙΤΟΥΝ ΣΤΗ Β’ ΚΑΙ Α’ ΤΑΞΗ ΤΩΝ ΠΡΟΤΥΠΩΝ ΓΥΜΝΑΣΙΩΝ, οι οποίοι έχουν εισαχθεί με αδιάβλητες και άκρως ανταγωνιστικές εξετάσεις, με ΝΟΜΙΚΟ ΠΛΑΙΣΙΟ ΠΟΥ ΔΙΑΣΦΑΛΙΖΕ ΤΗ ΣΥΝΕΧΕΙΑ ΤΗΣ ΦΟΙΤΗΣΗΣ ΤΟΥΣ ΣΤΟ ΣΥΝΔΕΔΕΜΕΝΟ ΠΡΟΤΥΠΟ ΛΥΚΕΙΟ. Η εκ νέου υποβολή τους σε εξετάσεις: αποτελεί ένα άκρως αντιπαιδαγωγικό μέτρο, απειλεί την ψυχική υγεία των εφήβων, αναστατώνει ολόκληρο τον οικογενειακό προγραμματισμό, επιβαρύνει οικονομικά τις οικογένειες αφού αναγκάζονται λόγω του ισχυρού ανταγωνισμού για άλλη μια φορά να απευθυνθούν στη φροντιστηριακή εκγύμναση, αμφισβητεί το κύρος των Προτύπων Γυμνασίων και των παρεχόμενων υπηρεσιών τους.