Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Μαρία Τσαλίκη | 27 Απριλίου 2020, 09:35
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Η αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη είναι εγκληματική και υποβαθμίζει την εκπαιδευτική διαδικασία, την ποιότητα της εκπαίδευσης αλλά και τις συνθήκες υγιεινής σε μία σχολική τάξη ειδικά όταν δεν έχουν αλλάξει (ούτε καν οριστεί) οι προδιαγραφές που οφείλουν να έχουν οι χώροι των τάξεων. Η μείωση του αριθμού των μαθητών και μαθητριών ανά τάξη μπορεί να έχει πολλαπλά οφέλη στην εκπαιδευτική και μαθησιακή διαδικασία όπως και στην ψυχοκοινωνική ανάπτυξη των παιδιών. Δεν υπάρχει το παραμικρό επιστημονικό υπόβαθρο για να προβείτε σε αύξηση του αριθμού των μαθητών ανά τάξη. Αποτελεί οπισθοδρόμηση και ελεεινή πρακτική η οποία ζημειώνει την ελληνική κοινωνία στο σύνολό της.