Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Χριστόφορος Ζαφείρης | 27 Απριλίου 2020, 10:37
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε σημερινή δήλωσή της στο ραδιόφωνο (27 Απριλίου 2020) η κυρία Υπουργός ανέφερε ότι η αντικατάσταση της κοινωνιολογίας από τα Λατινικά έγινε για λόγους ευθυγράμμισης επειδή τα χρειάζονται περισσότερες σχολές (!). Επίσης, όπως φαίνεται και στην αιτιολόγηση του νομοσχεδίου, αναφέρεται στην "ορθολογικοποίηση των εξεταζόμενων μαθημάτων". Αυτό όμως ΔΕΝ ισχύει. Οι περισσότερες σχολές (το σύνολο του Παντείου Πανεπιστημίου, Νομικές, Ψυχολογίες, Πολιτικών Επιστημών, Παιδαγωγικά, Νηπιαγωγών, Αγωγής Πρώιμης Ηλικίας, Μεταφραστικό-Διερμηνείας, Κοινωνικοί Λειτουργοί, Κινηματογράφου, Θεατρικών Σπουδών κτλ κτλ) έχουν μαθήματα κοινωνιολογίας και κοινωνικών επιστημών. Λατινικά έχουν μόνο οι σχετικές με φιλολογία σχολές. Και το επιχείρημα για τη Νομική δεν ισχύει, όπως θα γνωρίζει και η ίδια η υπουργός. Μιας και είναι ελάχιστες εκφράσεις οι οποίες μαθαίνονται μέσα σε λιγότερο από μία βδομάδα. Αν ενδιαφέρεστε τόσο για τις κοινωνικές/νομικές επιστήμες, αρχικά προσθέστε τις λέξεις στον τίτλο της Ομάδας. Δεύτερον, αφήστε την κοινωνιολογία ανέγγιχτι. Προσθέστε περισσότερες ώρες ξένων γλωσσών, μιας και η πλειοψηφία των σύγχρονων ερευνών υπάρχει σε ξένες γλώσσες και είναι αναγκαίες για να μπορούμε να σπουδάσουμε και να αντλούμε γνώση.