Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 50 Εγγραφή ή μετεγγραφή μαθητών παλαιοτέρων ετών στα εσπερινά ΕΠΑ.Λ. τριετούς φοίτησηςΣχόλιο του χρήστη Θάλεια | 27 Απριλίου 2020, 10:39
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
θα ήθελα να σας ενημερώσω, ότι οι εν λόγω μαθητές έχουν ΠΑΡΑΤΥΠΑ εγγραφεί στη συγκεκριμένη τάξη διότι, με βάση το άρθρο 151 του ν.4610/2019 και τα σχετικά άρθρα της υπουργικής απόφασης των εγγραφών (ΦΕΚ 2005/2019),οι εν λόγω μαθητές δεν είχαν δικαίωμα εγγραφής στη Γ΄ τάξη ημερήσιου ή εσπερινού ΕΠΑΛ. Σχετική εγκύκλιο είχε αποσταλεί από τον Σεπτέμβριο του 2019 στα ΕΠΑΛ και είχε διευκρινιστεί ότι θα γίνει σχετικός έλεγχος για τυχόν παράτυπες εγγραφές. Παρόλα αυτά, υπήρξαν διευθυντές ΕΠΑΛ οι οποίοι προχώρησαν ΠΑΡΑΤΥΠΑ στις εν λόγω εγγραφές. Με την τελευταία ενότητα της παρ.4 του άρθρου 50 του προς διαβούλευση νομοσχεδίου (για την οποία δεν γίνεται καμία αναφορά στην αιτιολογική έκθεση του νομοσχεδίου) επιβραβεύεται η ΠΑΡΑΤΥΠΗ ενέργεια των λίγων, ευτυχώς, διευθυντών ΕΠΑΛ οι οποίοι αγνόησαν οποιαδήποτε νομοθετική ρύθμιση και προέβησαν στις εν λόγω εγγραφές και των 100 περίπου μαθητών οι οποίοι φοιτούν παράτυπα την τρέχουσα χρονιά στη Γ' τάξη ΕΠΑΛ. Συγκεκριμένα στους εν λόγω μαθητές όχι μόνο δίνεται το δικαίωμα να ολοκληρώσουν τη φοίτησή τους, αλλά τους δίνεται και το δικαίωμα συμμετοχής στις πανελλαδικές εξετάσεις. Να διευκρινίσω ότι κάποιοι από αυτούς τους μαθητές έπρεπε σύμφωνα με το άρθρο 151 του ν.4610/2019 να εξεταστούν επιτυχώς σε συγκεκριμένα μαθήματα Τομέα και στη συνέχεια, από το σχολικό έτος 2020-2021 και εφεξής, να εγγραφούν στη Γ΄ τάξη ΕΠΑΛ, και κάποιοι άλλοι κάτοχοι πτυχίων ΤΕΕ, ΕΠΛ, ΕΠΑΛ προηγούμενων νόμων είχαν το δικαίωμα να εγγραφούν στη Β' τάξη ΕΠΑΛ και όχι στην Γ', σύμφωνα με την υ.α. των εγγραφών. Που είναι το κράτος δικαίου; Ποιο μήνυμα λαμβάνουν για τη ζωή τους οι συγκεκριμένοι μαθητές; Ποιο μήνυμα λαμβάνουν οι συγκεκριμένοι διευθυντές ΕΠΑΛ, οι οποίοι, αντί να έχουν κάποια συνέπεια γι' αυτήν την ενέργειά τους, επιβραβεύονται; Νομίζω είναι άδικο για όλους εκείνους τους μαθητές και τους εκπαιδευτικούς οι οποίοι με σύνεση και συνέπεια συνεχίζουν την προσπάθειά τους για μία δίκαιη και νόμιμη κοινωνία. Σας ευχαριστώ.