• Σχόλιο του χρήστη 'Λυμπρίτη Λεοντίνη' | 27 Απριλίου 2020, 10:12

    Το πρόγραμμα στο Νηπιαγωγείο είναι διαθεματικό, περνάει δηλαδή από όλους τους γνωστικούς τομείς ως κάτι ενιαίο, με παιγνιώδη τρόπο. Δεν λέμε δηλαδή "τώρα θα κάνουμε μαθηματικά ή τώρα θα ασχοληθούμε με τη γλώσσα". Όλα έχουν μια συνέχεια, μια λογική και συνδέονται μεταξύ τους από τον εκπαιδευτικό. Όσα ψηφίζονται αυτές τις μέρες από το Υπουργείο Παιδείας, εν μέσω καραντίνας και χωρίς καμία διάθεση διαλόγου, καταστρατηγούν τον ίδιο τον χαρακτήρα του νηπιαγωγείου.. *Αντί να στελεχωθούν τα νηπιαγωγεία με μόνιμο προσωπικό, καθώς και ψυχολόγους και λογοθεραπευτές *Αντί να αναβαθμίσετε την κτιριακή υποδομή που σε κάποια μέρη είναι απαράδεκτη για να στεγάσει παιδιά Τι κάνει το Υπουργείο; *Εισάγει ειδικότητα αγγλικών (!) γιατί όποιος ζει από κοντά την πραγματικότητα στα ελληνικά νηπιαγωγεία, αυτό ήταν που έλειπε.. Αν μπείτε στην τάξη του Νηπιαγωγείου και δείτε τα πραγματικά προβλήματα στον προφορικό λόγο των παιδιών, τότε θα αναθεωρήσετε για τη χρησιμότητα της 2ης γλώσσας όταν ακόμα η 1η δεν έχει καλλιεργηθεί (και όταν εκτός από την ελληνική υπάρχουν σε μεγάλο ποσοστό μαθητές μειονοτήτων με διγλωσσία χαμηλού επιπέδου άλλης από την Αγγλική) (βλ. Cummins, Ταυτότητες υπό Διαπραγμάτευση, 2005) *Αυξάνει τον αριθμό των νηπίων ανά τάξη στα 24 (Με δυνατότητα αύξησης όπου χρειαστεί +10%) κοινώς ως 26 παιδιά με μια νηπιαγωγό.. Πώς αναβαθμίζεται έτσι η σύγχρονη τάξη; *Δεν θα μπορεί να λειτουργήσει νηπιαγωγείο από 16 παιδιά και κάτω (Δηλαδή τα ολιγοθέσια νηπιαγωγεία στα χωριουδάκια τι θα γίνουν; ..) Υπέροχα σχολεία σε μικρά μέρη, πλήρως εξοπλισμένα, που υποβαθμίζονται και κλείνουν ενώ υπάρχουν μαθητές, αλλά όχι τόσοι όσοι επιθυμεί το υπουργείο. Ο εκπαιδευτικός κόσμος αλλά και οι γονείς σας καλούμε να αποσύρετε άμεσα αυτό το νομοσχέδιο και αν πραγματικά ενδιαφέρεστε για την αναβάθμιση του δημόσιου Νηπιαγωγείου μπείτε σε διάλογο με τους εκπαιδευτικούς της τάξης.