• Σχόλιο του χρήστη 'Γρηγόρης' | 27 Απριλίου 2020, 10:17

    Πολύ βιαστικά κατατίθεται ένα νομοσχέδιο καταργώντας ένα άλλο που δεν πρόλαβε να κριθεί. Το επτάωρο στα μαθήματα κατεύθυνσης φάνηκε να λειτουργεί υπέρ του δημόσιου σχολείου. Δεν μπορεί όμως να εισάγονται π.χ. στο μαθηματικό υποψήφιοι με επίδοση στα μαθηματικά 4(τέσσερα) . Κρατείστε λοιπόν τα θετικά αλλάξτε τα αρνητικά. Μην μηδενίζει κάθε ηγεσία του Υπουργείου Παιδείας τις προσπάθειες της προηγούμενης. Μετά την κατάργηση των δεσμών έγιναν τόσες προσπάθειες αλλαγής στο εκπαιδευτικό σύστημα όσοι και οι υπουργοί που πέρασαν από το Υπουργείο Παιδείας.Πόσοι από αυτούς αναφέρονται με θετικό πρόσημο; Το μόνο που αλλάζει είναι ο τρόπος εισαγωγής στο Πανεπιστήμιο. Αυτό που πρέπει όμως να αλλάξει είναι το ίδιο το σχολείο. Χρειάζονται υποδομές, αναλυτικά προγράμματα, δράσεις, που θα βοηθήσουν τους μαθητές να μάθουν πώς μαθαίνουν, να έχουν όση βοήθεια χρειάζονται, να ζούν ευχάριστα την μέρα τους στο σχολείο, να αγαπήσουν το σχολείο.Να γίνει το σχολείο πραγματικός χώρος μάθησης,δημιουργίας,άθλησης, ψυχαγωγίας.