Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 03 – Κατανομή χρόνου ανά διδακτικό αντικείμενο στα Δημοτικά ΣχολείαΣχόλιο του χρήστη ΔΙΑΜΑΝΤΟΓΛΟΥ ΓΙΑΝΝΗΣ | 27 Απριλίου 2020, 10:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναρωτιέμαι πόσο σχέση έχουν όλα αυτά που περιγράφονται στους παραπάνω πίνακες με αυτό που λέμε βιωματική μάθηση; Που είναι κάποιο πρόγραμμα που υιοθετεί ένα μοντέλο «μάθησης μέσω παιχνιδιού» για την προώθηση της «ισορροπημένης ανάπτυξης»; Υποτίθεται ο στόχος ιδιαίτερα για τα παιδιά Α και β δημοτικού πρέπει να είναι για τη βασική εκπαίδευση να υποστηρίξει την ανάπτυξη των μαθητών προς την ανθρωπότητα και την ηθικά υπεύθυνη συμμετοχή στην κοινωνία. Επίσης να παρέχει τις γνώσεις και δεξιότητες που χρειάζονται στη ζωή. Ένα σύστημα που εμμονικά συνεχίζει για πολλά χρόνια να καλύπτει τα ελλείμματα του όπως την αξιολόγηση εκπαιδευτικών, τον κακώς νοούμενο συνδικαλισμό, την υποχρηματοδότηση και τα αρχέγονα στερεότυπα. Σε αυτό το σύστημα χρειάζονται ριζικές αλλαγές και οχι η λογική αν η γλώσσα θα είναι 9 η 10 ώρες την εβδομάδα. Δεν θα έπρεπε καν να υπάρχει η έννοια μάθημα γλώσσα όπως την έχουμε στο μυαλό μας τα τελευταία 50 χρόνια. Η πραγματικότητα είναι οτι αν δεν έχεις την οικονομική δυνατότητα να επενδύσεις χρήματα σε ιδιωτικά πρότυπα σχολεία που είναι πιο κοντά σε βιωματικά μοντέλα εκμάθησης, τότε είμαστε αναγκασμένοι να στέλνουμε τα παιδιά μας σε ατελή δημόσια σχολεία, δίχως εκσυγχρονισμένες εγκαταστάσεις μα κυρίως χωρίς φαντασία και μεράκι απο δασκάλους, σύστημα. Πάρτε λοιπόν ώς πρότυπο το τι κάνουν σε σχολεία τύπου hill και χρησιμοποιείστε το στην δημόσια παιδεία. Στην πραγματικότητα δεν είναι κάν θέμα οικονομικό αλλά μεθόδου, οργάνωσης και πάνω απο όλα βούλησης, γιατί όπως είναι αντιληπτό αν όλα τα δημόσια σχολεία γίνουν hill ίσως αυτό δεν είναι αποδεκτό.