Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Ελένη Καλλιτσουνάκη | 27 Απριλίου 2020, 10:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Κυρία Υπουργέ, Διαβάζω στις δηλώσεις σας ότι επιβεβλημένες από τις σύγχρονες απαιτήσεις στην εκπαίδευση είναι οι αλλαγές που αποτυπώνονται στο νέο νομοσχέδιο του Υπουργείου Παιδείας και αναρωτιέμαι ποιες είναι αυτές οι "σύγχρονες απαιτήσεις" που οδηγούν στον παραγκωνισμό του μαθήματος της Κοινωνιολογίας. Θα ήταν ενδιαφέρον να δώσετε στη δημοσιότητα τις επιστημονικές εισηγήσεις για την αλλαγή αυτή, καθώς θεωρώ δεδομένο πως κάθε αλλαγή στο εκπαιδευτικό μας σύστημα προϋποθέτει εκτός των άλλων μελέτη, αξιολόγηση και κατόπιν επιστημονική τεκμηρίωση. Αλήθεια κ. Υπουργέ με ποιο τρόπο αξιολογήθηκε μέσα σε ένα μόλις σχολικό έτος το μάθημα της Κοινωνιολογίας; Επιπροσθέτως στις δηλώσεις σας κάνετε λόγο για νέες δεξιότητες, νέα εφόδια, νέες θεματικές όπως ο εθελοντισμός, η πρόληψη από εξαρτήσεις, ο αλληλοσεβασμός και η διαφορετικότητα. Οι θεματικές αυτές κ. Υπουργέ αποτελούν αντικείμενο μελέτες των Κοινωνικών Επιστημών και ύλη των σχετικών μαθημάτων του σχολείου. Κατανοώ απόλυτα την αλλαγή, τον εμπλουτισμό και την αναβάθμιση του αναλυτικού προγράμματος σπουδών του μαθήματος της Κοινωνιολογίας, όχι όμως την κατάργηση του, ειδικά αν αναλογιστώ τις ¨σύγχρονες αυτές απαιτήσεις στην εκπαίδευση¨...