Αξιότιμη κ. Κεραμέως,
είμαι μητέρα μαθήτρια της Α' τάξης Προτύπου Γυμνασίου και θα ήθελα να επισημάνω μια αβλεψία του νομοσχεδίου που επιβάλλει στους μαθητές που ήδη φοιτούν στην Α΄και Β΄Γυμνασίου των Προτύπων Γυμνασίων της χώρας (5 Πρότυπα Γυμνάσια, περίπου 800 παιδιά συνολικά στην Α' και Β' Γυμνασίου) την εκ νέου εξέτασή τους για την εισαγωγή τους σε Πρότυπο Λύκειο. Η κόρη μου,όπως και πολλά άλλα παιδιά αρνήθηκε μια μεγάλη υποτροφία ιδιωτικού σχολείου και επέλεξε το Πρότυπο Γυμνάσιο για 2 κυρίως λόγους, α. γιατί έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στην ποιότητα εκπαίδευσης που παρέχει το δημόσιο Πρότυπο Σχολείο έναντι του ιδιωτικού και β. γιατί το Πρότυπο Σχολείο είχε διάρκεια 6 έτη, όπως ορίζει το ισχύον νομικό πλαίσιο. Το παιδί άλλαξε σχολικό περιβάλλον και συνήθεις συναναστροφές, εντάχθηκε και αγάπησε το νέο σχολικό περιβάλλον, φίλους και καθηγητές, γιατί; Για να ξαναϋποβληθεί σε μια ακόμα ψυχοφθόρα εξεταστική διαδικασία που θέλουμε να αποδείξει τι;Ότι έπαψε να είναι άριστη ή την αποτυχία του Γυμνασίου, αν δεν καταφέρει να εισαχθεί στο Λύκειο; Δεν αξίζει καν να αναφέρουμε το ευτράπελο ότι μαθητές Πειραματικών Λυκείων θα πάρουν απολυτήριο Προτύπου Λυκείου χωρίς να έχουν δώσει ποτέ τους εξετάσεις! Ή ότι όσοι εισάγονται με κλήρωση σε πειραματικό γυμνάσιο συνεχίζουν αυτοδικαίως σε πειραματικό λύκειο χωρίς να αναγκαστούν να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον και φίλους; Πραγματικά μόνο ως αβλεψία μπορεί να κριθεί το συγκεκριμένο σημείο του νομοσχεδίου κι ελπίζω ότι η κατάφωρη αδικία θα διορθωθεί.
Αξιότιμη κ. Κεραμέως, είμαι μητέρα μαθήτρια της Α' τάξης Προτύπου Γυμνασίου και θα ήθελα να επισημάνω μια αβλεψία του νομοσχεδίου που επιβάλλει στους μαθητές που ήδη φοιτούν στην Α΄και Β΄Γυμνασίου των Προτύπων Γυμνασίων της χώρας (5 Πρότυπα Γυμνάσια, περίπου 800 παιδιά συνολικά στην Α' και Β' Γυμνασίου) την εκ νέου εξέτασή τους για την εισαγωγή τους σε Πρότυπο Λύκειο. Η κόρη μου,όπως και πολλά άλλα παιδιά αρνήθηκε μια μεγάλη υποτροφία ιδιωτικού σχολείου και επέλεξε το Πρότυπο Γυμνάσιο για 2 κυρίως λόγους, α. γιατί έχουμε περισσότερη εμπιστοσύνη στην ποιότητα εκπαίδευσης που παρέχει το δημόσιο Πρότυπο Σχολείο έναντι του ιδιωτικού και β. γιατί το Πρότυπο Σχολείο είχε διάρκεια 6 έτη, όπως ορίζει το ισχύον νομικό πλαίσιο. Το παιδί άλλαξε σχολικό περιβάλλον και συνήθεις συναναστροφές, εντάχθηκε και αγάπησε το νέο σχολικό περιβάλλον, φίλους και καθηγητές, γιατί; Για να ξαναϋποβληθεί σε μια ακόμα ψυχοφθόρα εξεταστική διαδικασία που θέλουμε να αποδείξει τι;Ότι έπαψε να είναι άριστη ή την αποτυχία του Γυμνασίου, αν δεν καταφέρει να εισαχθεί στο Λύκειο; Δεν αξίζει καν να αναφέρουμε το ευτράπελο ότι μαθητές Πειραματικών Λυκείων θα πάρουν απολυτήριο Προτύπου Λυκείου χωρίς να έχουν δώσει ποτέ τους εξετάσεις! Ή ότι όσοι εισάγονται με κλήρωση σε πειραματικό γυμνάσιο συνεχίζουν αυτοδικαίως σε πειραματικό λύκειο χωρίς να αναγκαστούν να αλλάξουν σχολικό περιβάλλον και φίλους; Πραγματικά μόνο ως αβλεψία μπορεί να κριθεί το συγκεκριμένο σημείο του νομοσχεδίου κι ελπίζω ότι η κατάφωρη αδικία θα διορθωθεί.