Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη Σόφια Αναματερού | 27 Απριλίου 2020, 10:04
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Πάγιο αίτημα όλων των εκπαιδευτικών διεκδικήσεων είναι η μείωση του αριθμού των μαθητών. Εν μέσω καταστάσεων που επιβάλλουν τη μείωση, έρχεται η αύξηση. Αναρωτηθήκατε πώς θα ανταποκριθεί ένας νηπιαγωγός στο έργο του με ακόμη περισσότερα παιδιά, κάθε ένα από τα οποία έχει διαφορετικές ανάγκες; Οι αίθουσες διδασκαλίες γνωρίζετε αν είναι κατάλληλες σε τετραγωνικά;; Οι νομοθέτες είναι ξεκάθαρο οτι δεν έχουν ιδέα από τον τρόπο λειτουργίας του νηπιαγωγείου....Άραγε έχουν μπει ποτέ σε τάξη προσχολικής εκπαίδευσης.....