Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 49 Ρυθμίσεις για τη λειτουργία των σχολικών μονάδων πρωτοβάθμιας και δευτεροβάθμιας εκπαίδευσηςΣχόλιο του χρήστη ΓΕΩΡΓΙΑ ΠΑΠΑΔΟΠΟΥΛΟΥ | 27 Απριλίου 2020, 10:08
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Αναβάθμιση της εκπαίδευσης και αύξηση του αριθμού μαθητών ανά τμήμα δεν συνάδουν, ειδικά στα Νηπιαγωγεία. Εκεί, όπου συχνά η κτιριακή υποδομή είναι ελλιπέστατη και οι μαθητές, που σ' αυτήν την ηλικία και σύμφωνα με το αναλυτικό πρόγραμμα, θέλουν χώρο για βιωματική διδασκαλία, στοιβάζονται ασφυκτικά, ενώ η/ο νηπιαγωγός έχοντας πολλαπλό ρόλο,δεν είναι δυνατό να εφαρμόσει διαφοροποιημένη διδασκαλία,να αλληλεπιδράσει με τον κάθε μαθητή ξεχωριστά, όσο απαιτείται, σύμφωνα με τις ιδιαιτερότητές του. Απαράδεκτο μέτρο.