Καλημέρα σας,
Είμαι ΕΔΙΠ με MSc, με MEd, με διδακτορικό και κάνω και μεταδιδακτορική έρευνα. Στο Τμήμα μου κάνω αυτόνομο μάθημα και έχω 22 χρόνια προϋπηρεσία.
Έχω διοριστεί με ανοιχτή διαδικασία και έχω εξελιχθεί με κρίση στις επόμενες βαθμίδες.
ΝΑΙ υπάρχουμε και εμείς που έχουμε υποστεί τη «βάσανο» του εκλεκτορικού και των κρίσεων! Ο Ζήνωνας και οι υπόλοιποι που βγάζουν την απέχθειά τους στους ΕΔΙΠ θα έπρεπε να το γνωρίζουν αυτό.
Τα μέλη ΕΔιΠ που ήρθαν από την ΒΒάθμια εκπαίδευση έχουν περάσει από διαγωνισμό ΑΣΕΠ και είναι επιτυχημένοι επιστήμονες. Γνωρίζω καθηγητή Α.βάθμιο σε Θεολογική σχολή που στις εξετάσεις ΑΣΕΠ για καθηγητής στη δευτεροβάθμια ούτε καν πέρασε τη βάση, εδώ έγινε καθηγητής.
Το θέμα μας είναι η αντιπροσώπευση εδώ.
Λοιπόν, με δικαίωμα εκλογής είναι μόνο οι Αναπληρωτές και οι Καθηγητές. Κανονικά μόνο αυτοί θα έπρεπε και να ψηφίζουν σύμφωνα με τη λογική του νέου νομοσχεδίου. Δηλαδή σαν να λέμε ότι στις βουλευτικές εκλογές θα ψηφίζουν μόνο οι εν ενεργεία βουλευτές. Ποιός νους το σκέφτηκε αυτό; Εμείς που απαξιωτικά ονομαζόμαστε Λοιπό προσωπικό είμαστε αόρατοι; Πως λειτουργεί το κάθε ίδρυμα αλήθεια; Με την 6ωρη εβδομαδιαία παρουσία των ΔΕΠ; Τα ΔΕΠ έχουν μόνο τη σοφία να επιλέγουν τους άρχοντες; Θα ήταν πιο δίκαιο να τους διορίζει ο εκάστοτε υπουργός να τελειώσουμε με αυτό το θέμα τότε.
Για τους ΕΔΙΠ τώρα. Από τον αριθμό των σχολίων που υπάρχουν στο θέμα αυτό διαφαίνεται ότι θα πρέπει να μπει στο νομοσχέδιο και η εξέλιξη των μελών ΕΔΙΠ. Θα πρέπει να μπει αλλά όχι φυσικά με ανοικτή διαδικασία, ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός και είναι ίδιος με το λόγο που δεν άφησαν τα μέλη ΕΔΙΠ να συμμετέχουν στη διαδικασία των ακαδημαϊκών υποτρόφων. ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΔΙΠ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ; Επίσης, όπως έχει αναφερθεί, στις συγχωνεύσεις των ΑΕΙ/ΤΕΙ δημιουργήθηκε η αδικία των κατά των ΕΔΙΠ όπου συνάδελφοι με περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα να είναι σε κατώτερη μοίρα από συναδέλφους των παλιών ΤΕΙ.
Θα ήθελα να πω ότι καλά είναι να μην κουνάμε το δάχτυλο στους ΕΔΙΠ γιατί μεγάλο μέρος των υπηρετούντων καθηγητών είναι από εντάξεις προσωπικού, μην ξεχνάμε και τις φωτογραφικές προκηρύξεις, άλλωστε τα έχουν πει οι προηγούμενοι από μένα. Κύριοι είμαστε στα πανεπιστήμια και γνωρίζουμε τι γίνεται. Το γνωρίζουμε από μέσα, όχι εξ ακοής. Τα μέλη του ΕΔΙΠ είναι ο μόνος κλάδος που είναι παραγκωνισμένος και αδικημένος. Είναι παραγκωνισμένοι εργασιακά και ακαδημαϊκά. Φτάνει πια.
Καταλήγω λοιπόν: Θα πρέπει τα μέλη ΕΔΙΠ να εξελιχθούν ΑΜΕΣΑ και να μην είναι αόρατα σε όλες τις διαδικασίες της ακαδημαϊκής κοινότητας.
Καλημέρα σας, Είμαι ΕΔΙΠ με MSc, με MEd, με διδακτορικό και κάνω και μεταδιδακτορική έρευνα. Στο Τμήμα μου κάνω αυτόνομο μάθημα και έχω 22 χρόνια προϋπηρεσία. Έχω διοριστεί με ανοιχτή διαδικασία και έχω εξελιχθεί με κρίση στις επόμενες βαθμίδες. ΝΑΙ υπάρχουμε και εμείς που έχουμε υποστεί τη «βάσανο» του εκλεκτορικού και των κρίσεων! Ο Ζήνωνας και οι υπόλοιποι που βγάζουν την απέχθειά τους στους ΕΔΙΠ θα έπρεπε να το γνωρίζουν αυτό. Τα μέλη ΕΔιΠ που ήρθαν από την ΒΒάθμια εκπαίδευση έχουν περάσει από διαγωνισμό ΑΣΕΠ και είναι επιτυχημένοι επιστήμονες. Γνωρίζω καθηγητή Α.βάθμιο σε Θεολογική σχολή που στις εξετάσεις ΑΣΕΠ για καθηγητής στη δευτεροβάθμια ούτε καν πέρασε τη βάση, εδώ έγινε καθηγητής. Το θέμα μας είναι η αντιπροσώπευση εδώ. Λοιπόν, με δικαίωμα εκλογής είναι μόνο οι Αναπληρωτές και οι Καθηγητές. Κανονικά μόνο αυτοί θα έπρεπε και να ψηφίζουν σύμφωνα με τη λογική του νέου νομοσχεδίου. Δηλαδή σαν να λέμε ότι στις βουλευτικές εκλογές θα ψηφίζουν μόνο οι εν ενεργεία βουλευτές. Ποιός νους το σκέφτηκε αυτό; Εμείς που απαξιωτικά ονομαζόμαστε Λοιπό προσωπικό είμαστε αόρατοι; Πως λειτουργεί το κάθε ίδρυμα αλήθεια; Με την 6ωρη εβδομαδιαία παρουσία των ΔΕΠ; Τα ΔΕΠ έχουν μόνο τη σοφία να επιλέγουν τους άρχοντες; Θα ήταν πιο δίκαιο να τους διορίζει ο εκάστοτε υπουργός να τελειώσουμε με αυτό το θέμα τότε. Για τους ΕΔΙΠ τώρα. Από τον αριθμό των σχολίων που υπάρχουν στο θέμα αυτό διαφαίνεται ότι θα πρέπει να μπει στο νομοσχέδιο και η εξέλιξη των μελών ΕΔΙΠ. Θα πρέπει να μπει αλλά όχι φυσικά με ανοικτή διαδικασία, ο λόγος είναι πάρα πολύ απλός και είναι ίδιος με το λόγο που δεν άφησαν τα μέλη ΕΔΙΠ να συμμετέχουν στη διαδικασία των ακαδημαϊκών υποτρόφων. ΑΦΟΥ ΤΟΥΣ ΕΧΟΥΜΕ ΣΤΟ ΤΜΗΜΑ ΤΟΥΣ ΕΔΙΠ, ΓΙΑ ΠΟΙΟ ΛΟΓΟ ΝΑ ΜΗΝ ΠΑΡΟΥΜΕ ΚΑΙ ΑΛΛΟΥΣ; Επίσης, όπως έχει αναφερθεί, στις συγχωνεύσεις των ΑΕΙ/ΤΕΙ δημιουργήθηκε η αδικία των κατά των ΕΔΙΠ όπου συνάδελφοι με περισσότερα ακαδημαϊκά προσόντα να είναι σε κατώτερη μοίρα από συναδέλφους των παλιών ΤΕΙ. Θα ήθελα να πω ότι καλά είναι να μην κουνάμε το δάχτυλο στους ΕΔΙΠ γιατί μεγάλο μέρος των υπηρετούντων καθηγητών είναι από εντάξεις προσωπικού, μην ξεχνάμε και τις φωτογραφικές προκηρύξεις, άλλωστε τα έχουν πει οι προηγούμενοι από μένα. Κύριοι είμαστε στα πανεπιστήμια και γνωρίζουμε τι γίνεται. Το γνωρίζουμε από μέσα, όχι εξ ακοής. Τα μέλη του ΕΔΙΠ είναι ο μόνος κλάδος που είναι παραγκωνισμένος και αδικημένος. Είναι παραγκωνισμένοι εργασιακά και ακαδημαϊκά. Φτάνει πια. Καταλήγω λοιπόν: Θα πρέπει τα μέλη ΕΔΙΠ να εξελιχθούν ΑΜΕΣΑ και να μην είναι αόρατα σε όλες τις διαδικασίες της ακαδημαϊκής κοινότητας.