Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη δημητρης | 27 Απριλίου 2020, 11:36
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Ας δουμε την ΜΕΓΑΛΗ ΕΙΚΟΝΑ του ελληνικου οικονομικοκοινωνικου σχηματισμου και τις απαιτησεις του για το τι ΠΑΙΔΕΙΑ χρειαζεται. Εχουν επιλεξει η ελληνικη οικονομια να λειτουργει συμπληρωματικα[κατι σαν φτωχος συγγενης]στα πλαισια της Ε.Ε.κυριως αλλα καιτου λοιπου αναπτυγμενου καπιταλισμου. Αυτη η ελληνικη οικονομια εχει αποσπαστει απο τις πραγματικες αναγκες του ελληνικου λαου αναπτυσσεται αυτονομα και με μονομερεια[βλεπε τουρισμος]με αγωνια και φροντιδα για μονο για το καπιταλιστικο κερδος. Το νομοσχεδιο για την παιδεια εξυπηρτει ακριβως αυτα τασχεδια. Φτηνη και οσο γινεται εμπορευσιμη παιδεια, Παραγωγη ημικαταρτισμενου αναλωσιμου φτηνου και χωρις πολλες απαιτησεις εργατικου δυναμικου, Ανωτατη παιδια προσανατολισμενη οχι στην παραγωγη γνωσης αλλα κυρια στην ΧΡΗΣΗ και την ΕΠΙΛΕΚΤΙΚΗ ΕΦΑΡΜΟΓΗ. Αποφοιτοι κατηγοριοποιημενοικαι ΕΥΑΛΩΤΟΙ ποικιλοτροπως. ΠΑΡΤΕ ΤΟ ΠΙΣΩ