Αρχική Αναβάθμιση του Σχολείου και άλλες διατάξειςΆρθρο 07 – Διάρθρωση εκπαιδευτικών προγραμμάτων Γενικού Λυκείου και εισαγωγή στην τριτοβάθμια εκπαίδευση αποφοίτων Γενικού ΛυκείουΣχόλιο του χρήστη Μ.Ρ. | 27 Απριλίου 2020, 11:09
Υπουργείο Παιδείας, Θρησκευμάτων και Αθλητισμού Δικτυακός Τόπος Διαβουλεύσεων OpenGov.gr Ανοικτή Διακυβέρνηση |
Πολιτική Προστασίας Δεδομένων Προσωπικού Χαρακτήρα Πολιτική Ασφαλείας και Πολιτική Cookies Όροι Χρήσης Πλαίσιο Διαλόγου |
Creative Commons License Με Χρήση του ΕΛ/ΛΑΚ λογισμικού Wordpress. |
Σε λάθος κατεύθυνση η κατάργηση του μαθήματος της Κοινωνιολογίας και η αντικατάστασή του από τα Λατινικά. Ακόμα και οι νομικοί, για τους οποίους ισχυρίζεστε ότι χρειάζεται να γνωρίζουν λατινικά, όταν βρεθούν στις σχολικές τάξεις ως εκπαιδευτικό προσωπικό, κοινωνιολογία θα κληθούν να διδάξουν, καθότι εντάσσονται στο ίδιο ΠΕ μαζί με τους κοινωνιολόγους (πε78). Επίσης είναι ανάγκη οι μελλοντικοί φοιτητές των κοινωνικών επιστημών να έχουν μελετήσει / εξεταστεί σε μάθημα το οποίο θα τους είναι απαραίτητο στις μετέπειτα σπουδές τους. Γιατί οι ψυχολόγοι, οι ανθρωπολόγοι, οι κοινωνιολόγοι, οι φοιτητές των πολιτικών επιστημών και πολλοί άλλοι να εξετάζονται στα λατινικά; Ποια η αξία του μαθήματος στην ακαδημαϊκή και επαγγελματική τους πορεία; Τέλος χρησιμοποιείται το επιχείρημα ότι η κοινωνιολογία θα παραμείνει μάθημα γενικής παιδείας και βασικό. Αλλά σε ένα εξεταστικοκεντρικό σύστημα που στήνεται σε αυτό το πολυνομοσχέδιο ποιος θα δίνει βάση σε μαθήματα που δεν θα εξετάζονται σε πανελλαδικό επίπεδο; Ακούστε την κοινωνία και τις ανάγκες της και εφαρμόστε το αυτονόητο χωρίς να το προβάλετε ως ‘καινοτόμο’.