• Σχόλιο του χρήστη 'ΠΕΤΡΙΔΟΥ ΦΕΒΡΩΝΙΑ' | 27 Απριλίου 2020, 11:28

    Η επιστήμη της ψυχογλωσσολογίας υποστηρίζει πως τα παιδιά ηλικίας 3 έως 5 ετών όταν έρχονται σε επαφή με την ξένη γλώσσα ,έχουν καλύτερη σχέση με το αντικείμενο,υψηλότερο βαθμό αφομοίωσης ,γρηγορότερη κατάκτηση της γλώσσας και ευκολότερη ταύτιση με τη διεργασία της σωστής προφοράς και εκφοράς του λόγου.Επιπλέον,λαμβάνουν περαιτέρω βοήθεια ως προς την καλύτερη αφομοίωση και κατάκτηση των μηχανισμών της μητρικής τους γλώσσας καθώς υπάρχει άμεση διασύνδεση και συνάφεια μεταξύ των γλωσσών .Ως εκ τούτου ,η εισαγωγή με παιγνιώδη τρόπο της αγγλικής γλώσσας στο νηπιαγωγείο όχι μόνο δεν παρεμποδίζει αλλά αντίθετα βοηθά και διευκολύνει το ρόλο των νηπιαγωγών και την μετάβαση των νηπίων από την προσχολική στη σχολική ζωή με περισσότερα εφόδια.